«ویژن طرح» از ساینیج دیجیتال خود در جایگاههای سوخت رونمایی کرد

فهرست مطلب
ویژن طرح، از ساینیج دیجیتال خود در پمپبنزین جردن رونمایی کرد. این شرکت که یکی از مجریهای تبلیغاتی در جایگاههای سوخت کشور است، با انتشار پستی در لینکدین خود، این رسانه تبلیغاتی تازه را معرفی کرد. برندهای تپسی، کنزاکس، مستر باتری، ایران روور، شرکت نفت و شرکت آمیتیس خودرو اولین برندهایی هستند که تبلیغات خود را از طریق این رسانه منتشر کردند.
به گزارش دیام برد، ویژن طرح رسام، یکی از مجریهای تبلیغاتی در جایگاههای سوخت سراسر کشور، با انتشار پستی در لینکدین از ساینیج دیجیتال، به عنوان رسانه تبلیغاتی در جایگاههای پمپبنزین رونمایی کرد. این شرکت که عمده تبلیغات محیطی برندها را در جایگاههای سوخت را انجام میدهد، در این پست اعلام کرده است که برندهای تپسی، کنزاکس، مستر باتری، ایران روور، شرکت نفت و شرکت آمیتیس خودرو اولین برندهایی هستند که تبلیغات خود را از طریق این رسانه منتشر میکنند. به گفته این برند هدف از اجرای این طرح تبلیغاتی دیجیتال، ارائه تجربه بصری متفاوت برای تعامل با مخاطب است و به برندها کمک میکند تا پیام خود را به گونهای مؤثرتر منتقل کنند.

تلاش برای تبدیل یک رسانه استاتیک به تبلیغات Dynamic DOOH
علیرضا اسداله زاده، مدیرعامل ویژن طرح، در گفتوگو با دیام برد گفت: «طبق تحقیقاتی که داشتیم، هر خودرو به طور متوسط ۲.۳ سرنشین دارد و حدود ۷ دقیقه و ۳۴ ثانیه در جایگاه توقف میکند. این یعنی راننده و همراهانش در این بازه زمانی در آن موقعیت مکث قرار دارند و نگاهشان دنبال سرگرمی یا پیام میچرخد. ما هم این فرصت را دیدیم. تلاش ما این بود که یک رسانه استاتیک را به تبلیغات Dynamic DOOH تبدیل کنیم.»
او در ادامه درباره تفاوت اصلی این ساینیج دیجیتال با تبلیغات محیطی سنتی (استاتیک) در جایگاههای سوخت گفت: «تابلوهای سنتی فقط یک تصویر ثابت هستند، اما ساینیج دیجیتال محتوای ویدئویی و متحرک را نمایش میدهد که خیلی بیشتر از تبلیغات محیطی سنتی جلبتوجه میکند.»

علیرضا اسداله زاده، مدیرعامل ویژن طرح
مدیرعامل ویژن طرح در ادامه درباره چرایی انتخاب جایگاه سوخت جردن عنوان کرد: «جردن یکی از جایگاههای شاخص تهران است که بیشتر مخاطبان آن قشر اداری و تجاری جامعه هستند. همین ترکیبِ خاص مخاطب، باعث شد این جایگاه بهترین نقطه برای تست و معرفی این رسانه باشد و برندها اطمینان داشته باشند که پیامشان به افراد درستی منتقل میشود.»
اسداله زاده درباره این سؤال که ساینیج دیجیتال جایگاه سوخت چه مزیتی نسبت به سایر رسانههای DOOH برای برندها دارد، گفت: «بزرگترین مزیت DOOH «مکث» مخاطب است؛ هر اندازه رسانه در جایی پرمکثتر نصب شود، ارزش بیشتری پیدا میکند. جایگاه سوخت هم با میانگین هفت دقیقه توقف، یکی از پرمکثترین فضاهای شهری است و همین ویژگی، ساینیج دیجیتال را به مکانی جذاب برای تبلیغات تبدیل کرده است.»
او در نهایت به این که چه برندهایی میتوانند از این ساینیج دیجیتال استفاده کنند، اشاره کرد: «مخاطب این رسانه متنوع است، اما شرط اصلی استفاده از این رسانه؛ داشتن محتوای تصویری و ویدیویی جذاب است. طبق تجربه جهانی، بهترین استفاده از این ساینیجها، برای تبلیغات محصولمحور جهت معرفی برندهاست.»
در ادامه میتوانید ویدیو تبلیغاتی ویژن طرح را مشاهده کنید.
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟