یکتانت
اخبار
اجرای کمپین ATL با هدف افزایش آگاهی مخاطبان

یونیلیور با همکاری تسکو، دئودورانت‌های جدید خود را به خیابان آورد

ترانه رسولیان ترانه رسولیان
مهر ۲۰, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یونیلیور با همکاری تسکو، دئودورانت‌های جدید خود را به خیابان آورد

یونیلیور و تسکو اخیرا در یک کمپین محیطی مشترک با هم همکاری کردند. در این کمپین با هدف افزایش آگاهی مخاطبان از دو دئودورانت جدید Lynx Fine Fragrance و Sure Whole Body یونیلیور، از سازه‌های محیطی با قابلیت نمایشگر دیجیتال و بخش بو در مقابل فروشگاه‌های تسکو استفاده کرده است.

به گزارش دی‌ام برد، شرکت یونیلیور (Unilever) با همکاری تسکو، در طی یک کمپین محیطی، سازه‌های بزرگ دئودورانت جدید خود را در مقابل فروشگاه‌های تسکو قرار داد. این کمپین با هدف افزایش آگاهی مخاطبان از دو سری جدید دئودورانت‌های Lynx Fine Fragrance و Sure Whole Body اجرا شده است.

یونیلیور با همکاری تسکو، دئودورانت‌های جدید خود را به خیابان آورد 1

برای معرفی دئودورانت Sure Whole Body فقط از سازه آن استفاده کرده است؛ اما برای معرفی دئودورانت Lynx Fine Fragrance از یک سازه محیطی با قابلیت پخش بو و یک سازه دیگر دارای نمایشگر دیجیتال جهت افزایش آگاهی مخاطبان بهره برده است. در صفحه دیجیتالی که در سازه قرار گرفته است، ویدیو تبلیغاتی هر دو محصول نمایش داده می‌شود.

Monique Rossi، مدیرکل بخش دئودورانت‌های یونیلیور در بریتانیا و ایرلند، درباره اجرای این کمپین گفت: «عرضه‌ و تبلیغات محصول Sure Whole Body با سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی به ارزش ۱۲.۵ میلیون پوند انجام شده است تا ویژگی‌های این محصول را هم در فروشگاه و هم در رسانه‌های محیطی (OOH)، در مقیاسی گسترده‌ای اطلاع‌رسانی کند.»

یونیلیور با همکاری تسکو، دئودورانت‌های جدید خود را به خیابان آورد 2

در ادامه افزود: «برای تبلیغات محصول Lynx Fine Fragrance، نیز کمپین ATL به ارزش ۱۴.۶ میلیون پوند در حال اجرا است که شامل تبلیغ تلویزیونی جدید و همکاری با اینفلوئنسرها می‌شود.»

ماکت بزرگ دئودورانت Lynx Fine Fragrance  با قابلیت پخش بو در محیط اطراف آن، از تاریخ ۳ تا ۱۶ سپتامبر در مقابل فروشگاه‌های تسکو به نمایش گذاشته شد.

Stacy Gratz، مدیر فروش و بازاریابی Tesco Media، گفت: « ما در این کمپین با استفاده از سازه‌های محیطی چشمگیر، توانستیم تجربه‌ای واقعی و ملموس برای مخاطبان ایجاد کنیم. این اقدام تنها بخشی از استراتژی retail media ما برای معرفی محصولات Sure Whole Body و Lynx Fine Fragrance است. همچنین ما با استفاده از خلاقیت و نوآوری در بازار، به یونیلیور کمک کردیم تا موقعیت خود را به‌عنوان تولیدکننده شماره یک دئودورانت در بریتانیا تثبیت کند.»

یونیلیور با همکاری تسکو، دئودورانت‌های جدید خود را به خیابان آورد 3

به اشتراک بگذارید:
ترانه رسولیان
ترانه رسولیان
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت