دانا پرداز
اخبار

پلتفرم تریبون با چند امکان جدید به روزرسانی شد

از به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی تا لینک‌سازی لایه‌ای در تریبون
الهه صالحی الهه صالحی
29 آبان 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پلتفرم تریبون با چند امکان جدید به روزرسانی شد

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از روابط عمومی‌ تریبون، این مجموعه به تازگی امکانات جدیدی مانند به روزرسانی رپورتاژ آگهی و لینک‌سازی لایه‌ای را به پلتفرم خود اضافه کرده است تا پاسخ‌گوی نیاز کسب‌وکارها باشد؛ قابلیت به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده، لینک‌سازی لایه‌ای با رسانه‌های مناسب، جستجوی آسان رسانه مرتبط با فیلتر «فراوانی رپورتاژ آگهی» و بررسی و مدیریت بهتر انکرتکست‌های رپورتاژ آگهی‌ها با فیلتر «انکرتکست‌» از امکانات جدیدی است که به پلتفرم تریبون اضافه شده‌اند.

به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده

تریبون در محتوایی که در اختیار دی‌ام برد قرار داده، اشاره کرده است که حساسیت و رویکرد مثبت گوگل به اضافه‌کردن اطلاعات جدید به خبرها و محتواهای قدیمی، به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌ها را برای متخصصان سئو جذاب می‌کند. در نتیجه در زمان‌های مختلف نیاز به به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده از سوی متخصصان سئو به پلتفرم تریبون اعلام می‌شد و از تریبون این انتظار وجود داشت تا راهکاری برای پاسخ‌گویی به این نیاز در نظر بگیرد.

پلتفرم تریبون با چند امکان جدید به روزرسانی شد 1

برای بهروزرسانی رپورتاژآگهی از بخش «سفارش‌های من» محصول رپورتاژ را انتخاب کنید و در صفحه بازشده، با کلیک روی سه‌‌ نقطه موجود در بخش عملیات هر رپورتاژ، روی گزینه «به‌روزرسانی رپورتاژ» کلیک کنید.

در صفحه بازشده می‌توانید «شرح درخواست» را در بخش درنظر گرفته‌شده وارد و فایل مرتبط با آن درخواست را بارگذاری کنید. برای به‌روزرسانی چند مورد در یک رپورتاژ می‌توانید روی دکمه «به‌علاوه» تعبیه شده در پایین بخش «فایل ضمیمه» کلیک کنید تا درخواست‌ جدیدی را ثبت کنید.

پس از ارسال درخواست به‌روزرسانی، درخواست شما از سوی رسانه بررسی و هزینه مورد نیاز برای انجام این عملیات به شما اعلام خواهد شد.

لینک‌سازی لایه‌ای با رسانه‌های مناسب

لینک‌سازی لایه‌ای یکی از تکنیک‌های شناخته‌شده و پراستفاده برای لینک‌سازی خارجی است و متخصصان سئو برای سرعت بخشیدن به افزایش اعتبار و قدرت دامنه سایت‌هایشان، از این تکنیک استفاده می‌کنند. متخصص سئو باور دارند که ایجاد یک سلسله مراتب از لینک‌ها برای لینک‌دهی می‌تواند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند.

در این روش لینک‌سازی، از رسانه‌ها به‌شکل چند‌مرحله‌ای برای لینک‌دهی استفاده می‌شود. در مرحله و لایه اول از برخی از رسانه‌ها به سایت مدنظر لینک داده می‌شود. در ادامه و در مرحله دوم رپورتاژهایی برای لینک‌دهی به رپورتاژ آگهی‌های لایه اول منتشر می‌شود.

پلتفرم تریبون با چند امکان جدید به روزرسانی شد 2

اضافه‌شدن فیلتر «لینک‌سازی لایه‌ای» به متخصصان سئو کمک می‌کند رسانه‌های مناسب برای انجام این تکنیک را آسان‌تر انتخاب کنند. برای فعال‌کردن این فیلتر کافی است پس از ورود به حساب کاربری‌تان، وارد صفحه «ساخت کمپین رپورتاژ آگهی» شوید و فیلتر «لینک‌سازی لایه‌ای» که در نوار سمت راست قرار دارد را روشن کنید.

رسانه‌هایی که با فعال کردن این فیلتر نمایش داده می‌شود، امکان لینک‌دهی به چند دامنه را قبول کرده‌اند و لینک‌های دریافتی از رسانه دیگر روی رپورتاژ آگهی‌هایی که منتشر کرده‌اند را disavow نخواهند کرد.

جستجوی آسان رسانه مرتبط با فیلتر «فراوانی رپورتاژ آگهی»

فراوانی محتوای منتشرشده در یک رسانه می‌تواند یکی از بهترین راهنماها برای تشخیص میزان ارتباط موضوعی رسانه با رپورتاژ آگهی باشد چرا که پیدا کردن رسانه‌های مرتبط یکی از چالش‌های بزرگ متخصصان سئو برای انتشار رپورتاژ آگهی است.

تریبون از ابزارهای هوش مصنوعی و داده‌های خود برای نشان‌دادن میزان انتشار رپورتاژ آگهی در یک رسانه با موضوعات مختلف استفاده کرده است. میزان تناسب یک رسانه با موضوع رپورتاژ در یک شاخص ۱۰۰ امتیازی نمایش داده می‌شود.

پلتفرم تریبون با چند امکان جدید به روزرسانی شد 3

برای پیدا کردن آسان‌تر رسانه‌ها مرتبط با موضوع رپورتاژ آگهی، کاربران تریبون می‌توانند فیلتر فراوانی رپورتاژ که در منوی سمت راست پنل محصول رپورتاژ آگهی تریبون قرار دارد را فعال کنید و حوزه تخصصی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پلتفرم تریبون با چند امکان جدید به روزرسانی شد 4

بررسی و مدیریت بهتر انکرتکست‌های رپورتاژ آگهی‌ها با فیلتر «انکرتکست‌»

فیلتر «انکرتکست» فهرستی از تمام انکرتکست‌هایی که تاکنون در رپورتاژ آگهی‌هایتان استفاده کرده‌اید را پیش روی شما قرار می‌دهد. هم‌چنین این امکان فراهم شده‌ است تا از تعداد رپورتاژهایی که برای هر انکرتکست منتشر کرده‌اید، مطلع شوید.

با کلیک روی فیلتر «انکرتکست» در صفحه «رپورتاژهای من»، تمام انکرتکست‌های موجود در رپورتاژ آگهی‌هایتان همراه تعداد انتشار رپورتاژ آگهی با آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

امکانات و راهکارهایی که درباره آن‌ها توضیح داده شد، براساس نیاز و درخواست کاربران پلتفرم تریبون ایجاد شده‌اند. این فرآیند ادامه‌ خواهد داشت و کاربران به‌شکل مستمر شاهد امکانات و راهکارهایی جدیدی در پلتفرم تریبون خواهند بود که کارشان را آسان‌تر می‌کند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...