برند مراقبت پوستی The Ordinary با افتتاح یک پاپآپ خلاقانه در نیویورک، هزینه پنهان تبلیغات سلبریتیمحور را به تصویر کشید؛ کمپینی با عنوان «The Secret Ingredient Store» که با کوهی از اسکناسهای ساختگی ۱۰ میلیون دلاری، نشان میداد شهرت در صنعت زیبایی تا چه اندازه برای مصرفکنندگان گران تمام میشود.
اخبار
در نقد هزینهای که از بر دوش مشتریست؛
برند Ordinary بجای همکاری با سلبریتی، هزینه آن را در ویترین به نمایش گذاشت!
مهر ۱۵, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دیام برد، برند مراقبت پوستی The Ordinary در آوریل ۲۰۲۵ با اجرای یک کمپین خلاقانه، هزینه واقعی تبلیغات سلبریتیمحور را به تصویر کشید. این برند با افتتاح پاپآپ «The Secret Ingredient Store» در نیویورک، بار دیگر به نقد هزینههای سرسامآور استفاده از سلبریتیها در صنعت زیبایی پرداخت.
در این فروشگاه موقت که در خیابان ۴۳۳ برادوی نیویورک برپا شده بود، ویترین با انبوهی از اسکناسهای ساختگی با برند The Ordinary تزئین شده بود؛ حجمی معادل ۱۰ میلیون دلار بهصورت نمادین، برای نمایش هزینهای که برندها معمولاً صرف همکاری با سلبریتیها میکنند.
این چیدمان قرار بود نشان دهد اگر The Ordinary نیز از چهرههای مشهور برای تبلیغ محصولاتش استفاده میکرد، مشتریان ناچار بودند همان مبلغ را از طریق افزایش قیمت محصولات پرداخت کنند؛ هزینهای که در نهایت، به گفته این برند، بر دوش مصرفکننده نهایی میافتد.
روی یکی از ویترینهای فروشگاه نوشته شده بود:
این مبلغی است که باید به قیمت محصولاتمان اضافه میکردیم، اگر برای جلب اعتبار، هزینه تبلیغ با سلبریتیها را پرداخت کرده بودیم.
بازدیدکنندگان این پاپآپ علاوه بر تجربهای متفاوت و تعاملی، میتوانستند از آنالیز رایگان پوست، برنامههای مراقبتی شخصیسازیشده و سمپل محصولات نیز بهرهمند شوند.

نظرات
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت
ترانه رسولیان
داریا حامی تیم فوتبال پرسپولیس شد
ترانه رسولیان
