یکتانت
اخبار
در نقد هزینه‌ای که از بر دوش مشتری‌ست؛

برند Ordinary بجای همکاری با سلبریتی‌، هزینه آن را در ویترین به نمایش گذاشت!

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
مهر ۱۵, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برند Ordinary بجای همکاری با سلبریتی‌، هزینه آن را در ویترین به نمایش گذاشت!

برند مراقبت پوستی The Ordinary با افتتاح یک پاپ‌آپ خلاقانه‌ در نیویورک، هزینه پنهان تبلیغات سلبریتی‌محور را به تصویر کشید؛ کمپینی با عنوان «The Secret Ingredient Store» که با کوهی از اسکناس‌های ساختگی ۱۰ میلیون دلاری، نشان می‌داد شهرت در صنعت زیبایی تا چه اندازه برای مصرف‌کنندگان گران تمام می‌شود.

به گزارش دی‌ام برد، برند مراقبت پوستی The Ordinary در آوریل ۲۰۲۵ با اجرای یک کمپین خلاقانه، هزینه واقعی تبلیغات سلبریتی‌محور را به تصویر کشید. این برند با افتتاح پاپ‌آپ «The Secret Ingredient Store» در نیویورک، بار دیگر به نقد هزینه‌های سرسام‌آور استفاده از سلبریتی‌ها در صنعت زیبایی پرداخت.

در این فروشگاه موقت که در خیابان ۴۳۳ برادوی نیویورک برپا شده بود، ویترین با انبوهی از اسکناس‌های ساختگی با برند The Ordinary تزئین شده بود؛ حجمی معادل ۱۰ میلیون دلار به‌صورت نمادین، برای نمایش هزینه‌ای که برندها معمولاً صرف همکاری با سلبریتی‌ها می‌کنند.

این چیدمان قرار بود نشان دهد اگر The Ordinary نیز از چهره‌های مشهور برای تبلیغ محصولاتش استفاده می‌کرد، مشتریان ناچار بودند همان مبلغ را از طریق افزایش قیمت محصولات پرداخت کنند؛ هزینه‌ای که در نهایت، به گفته این برند، بر دوش مصرف‌کننده نهایی می‌افتد.

روی یکی از ویترین‌های فروشگاه نوشته شده بود:

این مبلغی است که باید به قیمت محصولاتمان اضافه می‌کردیم، اگر برای جلب اعتبار، هزینه تبلیغ با سلبریتی‌ها را پرداخت کرده بودیم.

در فضای داخلی فروشگاه نیز، هر محصول برچسبی داشت که روی آن درج شده بود: اگر تبلیغ این محصول با حضور چهره‌های مشهور انجام می‌شد، قیمت آن تا ۶۱ درصد افزایش می‌یافت.

بازدیدکنندگان این پاپ‌آپ علاوه بر تجربه‌ای متفاوت و تعاملی، می‌توانستند از آنالیز رایگان پوست، برنامه‌های مراقبتی شخصی‌سازی‌شده و سمپل محصولات نیز بهره‌مند شوند.

برند Ordinary بجای همکاری با سلبریتی‌، هزینه آن را در ویترین به نمایش گذاشت! 1

سخنگوی برند The Ordinary درباره ایده اجرای این کمپین گفت: «می‌دانیم که استفاده از سلبریتی‌ها می‌تواند به برندهای زیبایی اعتبار ببخشد، اما بسیاری از مردم از هزینه‌ سنگینی که این همکاری‌ها به همراه دارد، آگاه نیستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این واقعیت را به ملموس‌ترین شکل ممکن به نمایش بگذاریم.»

همچنین مدیر ارشد برند The Ordinary درباره رویکرد پشت این کمپین عنوان کرد: «ما همیشه تلاش کرده‌ایم شفاف، صادق و بی‌پرده با مخاطبانمان ارتباط بگیریم. تقریباً همه چیز را با مصرف‌کنندگان خود در میان می‌گذاریم، و همین صداقت برای ما حس آرامش و اعتماد به همراه دارد.»

برند Ordinary بجای همکاری با سلبریتی‌، هزینه آن را در ویترین به نمایش گذاشت! 2

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت