لانچ
اخبار
پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس گزارش می‌دهد:

تبلیغ اکالا، نوبیتکس و اسنپ جذاب‌ترین ویدیو‌های تبلیغاتی فروردین و اردیبهشت شدند

شقایق پرورش شقایق پرورش
خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تبلیغ اکالا، نوبیتکس و اسنپ جذاب‌ترین ویدیو‌های تبلیغاتی فروردین و اردیبهشت شدند

پلتفرم طاووس، زیر مجموعه آژانس فست‌کلیک که یک پلتفرم انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است، طی گزارشی ویدیوهای با نرخ جذابیت بالای دو ماه اخیر را به دی‌ام برد اعلام کرده است.

نرخ جذابیت بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست می‌آید. از جمع این دو شاخص که تقسیم بر مجموع نمایش تبلیغ می‌شود نرخ جذابیت حاصل می‌شود که این نرخ مشخص می‌کند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری و تبدیل را در این بازه زمانی داشته‌اند.

 

ویدیوهایی که بالاترین نرخ جذابیت را داشته‌اند

این ویدیوها در ۲ ماه‌ اخیر در لیست پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس رتبه گرفته‌اند:

تبلیغ اکالا، نوبیتکس و اسنپ

ویدیوهای تبلیغاتی اکالا با ۱۲.۵ درصد و نوببیتکس و اسنپ با ۱۲ درصد نرخ جذابیت، بیشترین توجه را در میان ویدیوها به‌دست آوردند.

 

اسنپ‌پرو و کلور

ویدیوهای اسنپ‌‌پرو و کلور با ۱۱ درصد جذابیت در رتبه بعدی این لیست جای گرفته‌اند.

هراز، بیمه‌بازار و کلاسینو

ویدیوهای تبلیغاتی کلاسینو، بیمه بازار و هراز با ۱۰ درصد جذابیت در رتبه‌های بعدی این لیست جای گرفته‌اند.

\

دلتا و استارنت

ویدیوهای دلتا و استارنت با نرخ جذابیت ۹ درصد در انتهای این لیست قرار گرفتند.

 

 

رسانه دی‌ام برد با همکاری مجموعه طاووس، گزارش برترین ویدیوهای تبلیغاتی هر ماه را منتشر می‌کند. منتظر مطالب بعدی و لیست جذاب‌ترین ویدیوهای تبلیغاتی باشید.

 

شما کدام ویدیوها را ویدیو برتر و تاثیرگذارتری دیدید؟

نجوا
به اشتراک بگذارید:
شقایق پرورش
شقایق پرورش
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا