لانچ
اخبار
در نشست خبری تارا مطرح شد:

در جریان کمپین «کیف جادویی»، میانگین رشد کاربران جدید تارا نسبت به بازه قبل کمپین ۶۵ درصد افزایش یافت

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در جریان کمپین «کیف جادویی»، میانگین رشد کاربران جدید تارا نسبت به بازه قبل کمپین ۶۵ درصد افزایش یافت

نشست خبری پلتفرم تارا با محوریت کمپین «کیف جادویی» و تمرکز بر توسعه سرویس کیف پول برگزار شد. مدیران ارشد این مجموعه در این نشست، آمارهایی از عملکرد کمپین، رشد کاربران، درآمد پذیرندگان و برنامه‌های آتی این پلتفرم ارائه دادند.

به گزارش دی‌ام‌برد، نشست خبری تارا با محوریت کمپین جدید این مجموعه با عنوان «کیف جادویی»، با حضور جمعی از اهالی رسانه و مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد. در این نشست، مدیران ارشد تارا علاوه بر ارائه آمار و ارقامی از نتایج کمپین و وضعیت فعلی این پلتفرم، درباره راهکارهای این مجموعه برای حفظ کاربران جدید و افزایش تعامل توضیحاتی ارائه دادند.

افشین افسری، مدیر توسعه کسب و کار تارا در جریان این نشست گفت: «تمرکز ما در سال گذشته بر بحث «اعتبار» بود و امسال قصد داریم روی بخش «کیف پول» تمرکز کنیم؛ شروع این مسیر نیز با کمپین «کیف جادویی» بوده که با هدف افزایش engagement اجرا شده است. هدف ما در تمامی کمپین‌های تارا این بوده که engagement را افزایش دهیم و این تعامل را حفظ کنیم.»

او ادامه داد: «کاربرانی که در کمپین‌های قبلی به ما اضافه شدند، همچنان فعال هستند. کمپین‌ها، آغازی برای ارائه ارزش‌های بیشتر به کاربران هستنند و این ارزش‌ها و پیشنهادات، حتی پس از پایان کمپین نیز ادامه‌دار خواهند بود. یعنی ارائه تخفیف‌ها و مزایای مختلف صرفاً محدود به زمان کمپین نیست، و این موضوع به حفظ کاربران حتی پس از پایان کمپین کمک می‌کند.»

در جریان کمپین «کیف جادویی»، میانگین رشد کاربران جدید تارا نسبت به بازه قبل کمپین ۶۵ درصد افزایش یافت 1

افشین افسری

افسون قربانعلی، مدیر بازاریابی B2C تارا با ارائه چندین آمار از کمپین کیف پول جادویی ادامه داد: «این کمپین توانست نرخ کلیک‌های ما را به ۱۵ درصد برساند که عدد قابل توجهی است. میانگین رشد کاربران جدید نسبت به بازه مشابه قبل کمپین نیز، ۶۵ درصد افزایش یافته و همچنین میانگین مبلغ شارژ کیف پول، ۲۲ درصد رشد داشته است.»

میانگین درآمد پذیرندگان به رشد حدود ۱۰۴۸ درصدی رسید

علیرضا رحیمی، مدیر بازاریابی سازمانی و پذیرندگان تارا در این نشت عنوان کرد: «یکی از اهداف ما در تارا، افزایش تعامل (engagement) پذیرندگان است. در کمپین «کیف جادویی» میانگین درآمد پذیرندگان به رشد حدود ۱۰۴۸ درصدی رسید. همچنین، تعداد پذیرندگان که پیش از کمپین حدود ۱۰۰ عدد بود، اکنون به ۳۵۰ عدد رسیده است. برندهای جین‌وست، ایران‌هتل، جانبو، مالیتا و طلای دلارام بیشترین رشد را در کمپین «کیف جادویی» تارا داشتند.»

بیش از ۴ میلیون نصب و ۱.۵ میلیون کاربر فعال داریم

آرین افشار، مدیر ارشد رشد تارا نیز در ادامه این رویداد گفت: «ما برای رقم زدن تجربه خرید بهتر، به سراغ راهکارهای نقدی رفتیم و  امسال تمرکز ما بر سرویس‌های نقدی و اعتباری در کنار یکدیگر خواهد بود. در حال حاضر، بیش از ۴ میلیون نصب و ۱.۵ میلیون کاربر فعال داریم. سال گذشته را با بیش از ۲۰ میلیون تراکنش پشت سر گذاشتیم و اکنون، میانگین اعتبار تخصیص‌ داده‌ شده مبلغی حدود ۲.۵ میلیون تومان است.»

در جریان کمپین «کیف جادویی»، میانگین رشد کاربران جدید تارا نسبت به بازه قبل کمپین ۶۵ درصد افزایش یافت 2

آرین افشار

ما در تارا در نظر داریم تا سطح رفاه افراد را افزایش دهیم

مهیار محمدی، CMO تارا با اشاره به اینکه تارا قصد دارد در آینده به یکی از service providerها در صنعت مالی تبدیل شود، ادامه داد: « ما در تارا در نظر داریم تا با ارائه خدمات گوناگون، سطح رفاه افراد در جامعه را افزایش دهیم. یکی از این خدمات، «کیف پول» است که ویژگی‌های متنوعی دارد.»

او همچنن عنوان کرد: «نگاه ما در بحث کیف پول این است که کاربران را با ارائه رفتار خرید جدید، خدمات متنوع و برنامه‌های مختلف مثل امتیازها و هدایای نقدی در سرویس خود نگه داریم. به دنبال آن هستیم که سهمی از هزینه‌های ماهانه افراد را به خود اختصاص دهیم؛ به‌گونه‌ای که کاربران به دلیل امکانات ارائه‌شده، تصمیم بگیرند تا بخشی از مخارج خود را از طریق تارا انجام دهند. با طراحی مکانیزم‌های مختلف تلاش می‌کنیم حتی پس از پایان کمپین نیز رضایت کاربران را حفظ کنیم.»

نجوا
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا