تپسی از اختصاص جایگاههای تبلیغاتی رایگان به کسبوکارهای آسیبدیده در بحران اخیر خبر داد

در پی حوادث اخیر و شرایط ناشی از جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل، تپسی اعلام کرد جایگاههای تبلیغاتی در اپلیکیشن و شبکههای اجتماعی خود را به صورت رایگان در اختیار کسبوکارهایی قرار داده که در این مدت آسیب دیدهاند.
به گزارش دیام برد، تپسی علاوه بر اقداماتی که در همراهی با مردم انجام شده (از جمله اختصاص اعتبار فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش به بیش از ۷ هزار سفیر فعال در شرایط ویژه کشور، حذف هزینه ارسال و بستهبندی در سرویس «تپسی دکتر» و تمدید پرداخت سرویس اعتباری خرداد تا پایان تیرماه) تصمیم گرفته است برای حمایت از سایر کسبوکارها نیز وارد عمل شده و جایگاههای تبلیغاتی خود را در کمپینی به نام «در کنار هم» در اپلیکیشن و شبکههای اجتماعی به صورت رایگان به دو گروه از کسبوکارها اختصاص دهد.


نمونه جایگاههای تبلیغاتی تپسی
بر اساس اعلام تپسی، این حمایت تبلیغاتی در دو مسیر اجرا میشود:
- نخست، معرفی کسبوکارهایی که در همین بحران، برای حمایت از مردم و همراهی با جامعه اقدامات ارزشمند و روبهجلو داشتهاند، مانند آچاره که تعمیرات خانههای آسیبدیده را بهصورت اقساطی و بدون سود انجام میدهد یا بیمهبازار که خسارت خودروهای آسیبدیده را پرداخت کرده است.
- دوم، پشتیبانی از برندهای کوچک یا متوسطی که در این شرایط دچار آسیب بیشتری شدهاند و ممکن است به دیده شدن بیشتری نیاز داشته باشند.
نکتهای که باید به آن توجه داشت، این است که اختصاص جایگاههای تبلیغاتی رایگان در اپلیکیشن تپسی، اگرچه اقدامی حمایتی است، اما در عین حال نشان میدهد که فضاهای تبلیغاتی دیجیتال میتوانند نقشی فراتر از فروش و بازاریابی مستقیم داشته باشند. این جایگاهها، با توجه به اینکه تپسی از مرز یک میلیون سفر روزانه عبور کرده، از منظر دیدهشدن و تأثیرگذاری، ارزش بالایی دارند.

بنا به اعلام تپسی این کمپین از هفته گذشته آغاز شده و همچنان در دسترس این گروه از کسبوکارها خواهد بود و از کاربران خواسته است در صورتی که کسب و کاری را میشناسند که اقدام مثبتی برای همراهی با جامعه انجام داده یا صاحب کسب و کاری کوچک یا متوسطی هستند که آسیب دیده است از طریق آدرس ایمیل PR@Tapsi.cab با این برند در ارتباط باشند.
مطالب پیشنهادی
لمیز شعبه جدید خود را از طریق نظرسنجی انتخاب کرد