یکتانت
اخبار

سوزوکی بعد از دو دهه، لوگوی خود را تغییر داد

ترانه رسولیان ترانه رسولیان
مهر ۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سوزوکی بعد از دو دهه، لوگوی خود را تغییر داد

 سوزوکی پس از دو دهه در لوگوی خود تغییراتی ایجاد کرد. این لوگو جدید در عین حفظ لوگو قبلی که حرف نمادین S بود، حال‌وهوایی مدرن و دیجیتال به خود گرفته است. سوزوکی هدف از این اقدام را انعطاف‌پذیر ماندن برند سوزوکی در بازار در حال تغییر می‌داند.

 به گزارش دی‌ام برد، برند سوزوکی برای اولین بار در ۲۲ سال گذشته، تغییرات اندکی در لوگوی خود ایجاد کرد. لوگوی جدید سوزوکی در عین حفظ لوگو «S» نمادین، حال‌و هوایی مدرن‌تر و متناسب با عصر دیجیتال دارد. این لوگو نخستین بار در نمایشگاه Japan Mobility Show 2025 به نمایش گذاشته خواهد شد.

سوزوکی بعد از دو دهه، لوگوی خود را تغییر داد 1

لوگو تایپ جدید در سمت راست و لوگو قدیمی در سمت چپ

فرم شناخته شده و سنتی حرف S در طراحی جدید لوگو سوزوکی همچنان باقی مانده است؛ اما از لحاظ ظاهری، تخت و ساده‌تر است تا بتواند  با فضای دیجیتال هم‌سو باشد. در واقع لوگو قبلی حالتی براق و کرومی داشت که حسی شبیه یک قطعه فلزی صیقل‌خورده را به مخاطب منتقل می‌کرد. در این لوگو جدید از رنگ نقره‌ای درخشان استفاده شده تا ظاهری مدرن داشته باشد.

سوزوکی بعد از دو دهه، لوگوی خود را تغییر داد 2

لوگو قبلی سوزوکی

مدیرعامل سوزوکی درباره این اقدام گفته است: «این تغییر نشانه‌ای از آغاز عصری تازه برای برند است. همچنین این اقدام بخشی از تلاش گسترده شرکت سوزوکی برای انعطاف‌پذیر ماندن در بازار در حال تغییر است و هدف آن تثبیت جایگاه برند در زندگی مردم است.»

به اشتراک بگذارید:
ترانه رسولیان
ترانه رسولیان
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت