اسنپمارکت به فروشندگان برتر، تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات میدهد

فهرست مطلب
مدیران اسنپمارکت در گردهمایی اخیر این مجموعه، ضمن تقدیر از فروشگاههای برتر، از برنامههای خود برای رشد اقتصادی و توسعه بازار آنلاین رونمایی کردند. همچنین در حاشیه این رویداد، از نسخه جدید نرمافزار مدیریت فروشگاهی «نما» رونمایی شد که از امکانات این نسخه جدید میتوان به مشاهده شاخصهای کلیدی عملکرد، رتبهبندی و دریافت گزارشهای عملیاتی اشاره کرد.
به گزارش دیام برد، پویا رستگار، مدیرعامل اسنپمارکت، در گردهمایی اخیر این مجموعه، درباره آینده همکاری اسنپمارکت با فروشگاهها گفت: «ما هنوز در آغاز راه توسعه بازار آنلاین هستیم و باور داریم آینده این صنعت تنها با همکاری، همفکری و رشد همزمان فروشگاهها و پلتفرم محقق میشود.»
کامران روستا، راهبر اجرایی فروشگاههای تحویل فوری اسنپمارکت، با ارائه آمار رشد ۴۰ درصدی سالانه و جذب میلیونها کاربر جدید گفت: «این رشد و توسعه در پلتفرم اسنپمارکت در حالی رقم میخورد که بسیاری از کسبوکارها با چالشهای اساسی در وضعیت اقتصادیشان روبهرو هستند، کسبوکارهای زیادی در این شرایط مجبور به کوچکتر کردن دامنه فعالیت یا حتی پایاندادن به فعالیتهای اقتصادی شدهاند. ماهیت فعالیت اقتصادی برای فروشگاههای همکار در پلتفرمها تغییر کرده است. در حال حاضر تا ۶۰ درصد از درآمد برخی از فروشگاههای همکار ما از محل فروش آنلاین به دست میآید.»
روستا، ضمن اشاره به تغییر ماهیت فعالیتهای اقتصادی، گفت: «اقتصاد دیجیتال نیازمند شفافیت و مشارکت دادهمحور است. ما تلاش میکنیم فروشگاهها را به ابزارهای لازم برای رشد اقتصادی مجهز کنیم.»

رونمایی از نسخه جدید نرمافزار مدیریت فروشگاهی «نما»
محمد نادری افشار، راهبر تیم مدیریت فروشگاهها، نیز با اشاره به نسخه جدید نرمافزار نما و طرحهای اعتباری جدید گفت: «تورم و افزایش مکرر قیمتها، فروشندگان کالاهای تند مصرف را با چالشهای زیادی در تأمین سرمایه در گردش مواجه کرده است. ما از سال گذشته ارائه تسهیلات به فروشگاهها را در دستور کار قرار دادیم تا به جریان نقدینگی در شرایط دشوار اقتصادی کمک کنیم. تسهیلات مالی تا سقف ۱۰ میلیارد تومان که امسال در ادامه برنامههای سال گذشته برای فروشندگان برتر در نظر گرفتهایم، نشاندهنده جدیت اسنپمارکت در حمایت مالی از فروشگاهها و مشارکت در تأمین سرمایه در گردش آنهاست.»
نادری افشار در ادامه، از نسخه جدید نرمافزار مدیریت فروشگاهی «نما» رونمایی کرد و افزود: «امکانات جدید نما، قابلیت مشاهده شاخصهای کلیدی عملکرد، رتبهبندی و دریافت گزارشهای عملیاتی را برای هر فروشگاه فراهم میکند.»

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپمارکت، در پایان این مراسم ضمن ابراز خرسندی از شکلگیری ارتباط نزدیک با فروشندگان گفت: «شکلگیری سازوکار رتبهبندی فروشگاههای برتر از روز اول همکاری ما با فروشگاهها، برایمان بسیار پراهمیت بود. چرا که داشتن متر و معیار برای عملکرد فروشندگان به معنی نهادینهکردن کیفیت و بالابردن سطح خدمات در کل پلتفرم ماست و منجر به بهبود مستمر خدمات ما به کاربران خواهد شد.»

مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت