اسنپ به مناسبت روز کودک، مسابقه آنلاین نقاشی اجرا کرد

اسنپ به مناسبت روز کودک از تاریخ ۱۶ آذر مسابقه «هفت شب به قصه گوش کن، معماها رو حل کن» را اجرا کرد. این مسابقه با هدف تشویق کاربران راننده و مسافر اسنپ به همراهی و صرف زمان بیشتر با فرزندانشان منتشر شده است. در پایان قصهها، کودکان میتوانند با کشیدن نقاشی «شهر شَلغَمرود» و ارسال آن با کمک والدین خود، در قرعه کشی اسنپ شرکت کنند. این قصهها در سایت و اپلیکیشن اسنپ هر شب تا ۲۲ مهر منتشر میشود.
به گزارش دیام برد، اسنپ به مناسبت روز کودک، برای فرزندان کاربران مسافر و راننده، مسابقه آنلاین نقاشی با عنوان «هفت شب به قصه گوش کن، معماها رو حل کن» اجرا کرد. این کمپین از روز ملی کودک مصادف با ۱۶ مهر آغاز میشود.
بر اساس گزارش روابط عمومی اسنپ، از ۱۶ تا ۲۲ مهر، این اپلیکیشن هر شب یک قصه صوتی برای کودکان ۴ تا ۷ سال در وبسایت خود منتشر کرد. کودکان و خانوادهها در شب پایانی، بعد از شنیدن هفت قصه صوتی، میتوانند با کشیدن نقاشی «شهر شَلغَمرود» و ارسال آن، در قرعهکشی شرکت کنند. همچنین این قصهها در صفحه اصلی اپلیکیشن اسنپ در دسترس خانوادهها قرار دارد.

این قصهها درباره سفر دو شخصیت داستانی به شهری به نام شَلغَمرود است که با هدف تشویق کاربران راننده و مسافر اسنپ به همراهی و صرف زمان بیشتر با فرزندانشان منتشر شده است. این شخصیتها در سفر اسنپی به شَلغَمرود نقشه شهر را ندارند و کودکان هر شب پس از شنیدن قصه به همراه والدین خود میتوانند نقشه شهر را کشف کرده و در نهایت نقشه شهر را نقاشی کنند.
لینک شرکت در مسابقه، در تاریخ ۲۲ مهر همزمان با انتشار آخرین قصه در این صفحه قرار میگیرد. کاربران تا ۲۵ مهر برای شرکت در قرعهکشی و ارسال نقاشیها فرصت دارند. به گفته روابط عمومی اسنپ دلیل اصلی انتخاب این موضوع، تقویت پیوند عاطفی با نسل آینده کشور است. در ادامه اشاره کرد: «نسل جدید در بستر شبکههای مجازی و ابزارهای دیجیتال به دنیا آمده و اسنپ بر این باور است که باید از همین راه مهارتهای فکری و تحلیلی آنها را تقویت و نیازهای این نسل را در بستر دیجیتال برآورده کرد.»

اسنپ پس از پایان انتشار این قصهها و دریافت نقاشیهای کودکان، به قید قرعه به ۱۰ نفر از کودکان شرکتکننده جوایز اهدا میکند. همچنین اسامی برندگان قرعهکشی در صفحه اینستاگرام اسنپ اعلام میشود و پس از انجام قرعهکشی، اسنپ با برگزیدگان تماس میگیرد و راهنمایی لازم را برای اعطای جوایز انجام میدهد.
علاوه بر آن اسنپ به مناسبت روز کودک، رابط کاربری خود را نیز تغییر داده است. آیکونهایی مانند ماشینها به شکل نقاشی و کارتونی طراحی شدند.
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت