اپلیکیشن «سیگنال» بخش جدیدی با عنوان «بازارچه» را به پلتفرم خود اضافه کرده؛ هدف از راهاندازی این بخش، فراهم کردن بستری برای تعامل میان کاربران و کسبوکارهای فعال در حوزههای مالی، خودرو، طلا و غیره اعلام شده است.
اخبار
امکان درج آیکونهای تبلیغاتی به اپلیکیشن سیگنال افزوده شد
امکان درج آیکونهای تبلیغاتی در صفحه اصلی اپلیکیشن
مهر ۲۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فهرست مطلب
به گزارش دیام برد، سیگنال، مرجع اخبار و مقالات آموزشی تحلیلی بازارهای مالی، بهتازگی بخش جدیدی با عنوان بازارچه را در اپلیکیشن خود راهاندازی کرده است. از این پس، برندها علاوه بر استفاده از بنرهای تبلیغاتی، امکان حضور و تعامل در این بخش را نیز خواهند داشت.
پوریا حسنی در سالهای اخیر، کاربران سیگنال هنگام استفاده از خدمات مالی مانند بورس، طلا، ارز و خودرو، تمایل داشتند به خدمات تکمیلی نیز دسترسی داشته باشند؛ از جمله خرید بیمه، مشاهده قیمت خودرو یا طلا و استفاده از سرویسهای سرمایهگذاری مکمل. همزمان، برندهای فعال در این حوزه به دنبال فضایی بودند که بتوانند با جامعهای هدفمند و با رویکرد مالی ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل، یک بازارچه هوشمند در دل تجربه کاربری اپ ایجاد شد تا تعامل کاربران با برندها به شکل طبیعی و مفید انجام شود؛ بهگونهای که کاربران نه تنها تبلیغی را ببینند، بلکه به خدمات مورد نیاز خود در زمان مناسب دسترسی پیدا کنند.»

پوریا حسنی
سیگنال بیش از ۱۰ میلیون کاربر با رفتار مالی فعال دارد
حسنی ادامه داد: «سیگنال دارای جامعهای بیش از ۱۰ میلیون کاربر با رفتار مالی فعال است؛ یعنی افرادی که در حوزههایی مانند سرمایهگذاری، خرید بیمه، خودرو، طلا و خدمات بانکی تصمیمگیر هستند و میانگین درآمد آنها بالاتر از کاربران معمولی اپلیکیشنهاست. برای کسبوکارها، دسترسی به جمعیتی با نیت خرید بالا و رویکرد اقتصادی ارزشمند است. صنایعی که بیشترین ارتباط و تعامل را با این گروه دارند، شامل: شرکتهای بیمه و ارائهدهندگان خدمات مالی مکمل، فروشندگان طلا، سکه و جواهرات، خودروسازان و پلتفرمهای فروش خودرو، فینتکها، صندوقهای سرمایهگذاری و کارگزاریها و برندهای آموزشی و مشاوره سرمایهگذاری میشوند.»

نظرات
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت
ترانه رسولیان
داریا حامی تیم فوتبال پرسپولیس شد
ترانه رسولیان