پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ابزار تحقیقات بازار «سنجاپ» سومین استارتاپ برتر الکام‌ پیچ شد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
16 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ابزار تحقیقات بازار «سنجاپ» سومین استارتاپ برتر الکام‌ پیچ شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم سنجاپ که یک ابزار آنلاین تحقیقات بازار است، رتبه سوم را از میان استارتاپ‌های الکام پیچ امسال کسب کرد.

سنجاپ محصول فرم‌ساز و بستری برای ایجاد نظرسنجی و ابزاری برای تحقیقات کمی بازار و بازاریابی است. به گفته روابط عمومی سنجاپ، این محصول قابلیت ایجاد نظرسنجی، تحقیقات کمی و تست تبلیغ را فراهم می‌کند. همچنین یکی از قابلیت‌های این پلتفرم جامعه مخاطبانی هستند که به صصورت آنلاین به نظرسنجی‌ها پاسخ‌ می‌دهند که کاربر با استفاده از محصول دوم این مجموعه یعنی پولچه می‌تواند نظرسنجی‌ها و تست‌ها را با انتخاب فیلترها و سگمنت‌بندی مورد نیاز خود منتشر کند.

ابزار تحقیقات بازار «سنجاپ» سومین استارتاپ برتر الکام‌ پیچ شد 1

رشد ماهانه ۱۰ هزارنفری

آنطور که روابط عمومی این مجموعه می‌گوید، پولچه شامل تکمیل نظرسنجی و دریافت جایزه است تا کاربران بتوانند با پاسخ به نظرسنجی‌های موجود سکه دریافت کرده و با استفاده از این سکه‌ها از قسمت جوایز، جایزه مورد نظر خود را دریافت کند. همچنین سنجاپ اعلام می‌کند از زمان لانچ پولچه تاکنون (بازه سه ماهه)، ۴۴ هزار کاربر در این پلتفرم ثبت نام و فعالیت کرده‌اند. این پلتفرم از رشد ماهانه ۱۰ هزار کاربر خبر نیز داده است.

ابزار تحقیقات بازار «سنجاپ» سومین استارتاپ برتر الکام‌ پیچ شد 2

سنجاپ در ۲۷امین نمایشگاه الکامپ نیز حضور داشت و توانست در الکام‌استارز امسال از بین ۷۰ استارتاپ رتبه سوم را بدست آورد.

روابط عمومی سننجاپ همچنین اعلام کرده که مخاطبان دی‌ام برد می‌توانند برای استفاده از تخفیف این مجموعه، کلمه «دی‌ام برد» را در بخش فرم درخواست دمو بنویسند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی