بیانیه ریوایز: مانند قبل در کنار مشتریان خود هستیم

ریوایز، مجموعه فعال در حوزه تحقیقات بازاریابی، در آغاز شش سالگی برند خود در بیانیهای اعلام کرد که مانند بسیاری از کسبوکارها در ایران تحت تحتتأثیر اتفاقات ناگهانی قرار گرفته است اما تیم ریوایز مانند گذشته در کنار مشتریان خود خواهد بود.
به گزارش دیام برد، مجموعه تحقیقات بازاریابی ریوایز در آستانه شش سالگی خود با انتشار بیانیهای اشاره کرد: «مانند بسیاری از کسبوکارها در ایران، ReWise نیز به شدت تحتتأثیر اتفاقات ناگهانی و دردناک روزهای اخیر قرار گرفته است. اما با اینحال تعداد بسیار کمی از همکاران، با وجود تمام نگرانیها و دشواریها، خود را به شرکت رساندند تا کارهای کلیدی را پیش ببرند و برنامهریزیهایی لازم را که گاه باید ساعت به ساعت با شرایط اضطراری بازتنظیم شود، سامان دهند و آمادگیمان را برای عبور از این بحران حفظ کنند»
این مجموعه همچنین اشاره کرده است: سایر اعضای تیم ReWise، مانند بسیاری دیگر، با مسئولیتپذیری از خانهها و به صورت دورکار تلاش میکنند تا حتی در این روزهای سخت نیز، با تمام توان به تعهداتمان نسبت به مشتریان وفادارمان عمل کنند. ما در ReWise، طی شش سال گذشته، علی رغم همهی چالشها و ناپایداریها بهویژه برای یک شرکت نوپا، جوان و آینده محور با جان و دل، فداکاری و امید، کسبوکاری معنادار ساختیم. آجر به آجر، این برند را با عشق و باور ساختیم و امروز، گرچه این بحران مانند بسیاری دیگر، جریان عادی فعالیتهایمان را مختل کرده، اما هیچگاه نمیتواند ارزشها، چشمانداز و هویت ما را از ما بگیرد و روحیه، ایمان به تیم و تعهد ما به مشتریانمان هرگز تغییر نمیکند.
مجموعه ریوایز در ادامه مشتریان، پیمانکاران و اعضای تیم خود را مورد خطاب قرار داده است. این مجموعه خطاب به مشتریان اشاره کرده است: ما در کنارتان خواهیم بود. حتی اگر پروژهها دشوارتر شوند یا مسیرها پیچیدهتر، ما با تمام توان برای تحقق تعهداتمان تالش میکنیم چرا که شما فقط یک «مشتری» نیستید، شما بخشی از آیندهی مشترک ما هستید.
دسترسی به متن کامل بیانیه ریوایز
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟