اخبار
شرکت تحقیقات بازار “بهینه کاوان کیفیت” به ReLOOQ ریبرندینگ کرد
یاسمن منفرد
15 آبان 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت “بهینه کاوان کیفیت” باهدف همگامی با آخرین تحولات بازار به “ReLOOQ” تغییر نام داد.
شرکت «بهینه کاوان کیفیت» اخیراً نام خود را به ReLOOQ تغییر داده است. این شرکت اعلام کرده است که این ریبرندینگ در راستای نوآوری و همگامی با تحولات جهانی در صنعت تحقیقات بازار و با هدف ارتقای جایگاه شرکت در بازار گرفته شده است.
شرکت ReLOOQ که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده، به کسبوکارها در اتخاذ تصمیمات استراتژیک و بهبود عملکردشان با ارائه دادهها و تحلیلهای دقیق بازار کمک میکند.
هدف این برند از این تغییر، ارتقای جایگاه شرکت در بازار و شعار آن: “نوآوری، حرکت و پویایی” است.
نظرات
مطالب پیشنهادی
آیا سایپا بعد از ۳۹ سال لوگوی خود را تغییر داده است؟
تحریریه دیامبرد
تردز به زودی به یک پلتفرم مستقل تبدیل میشود
شقایق پرورش