فاز دوم ریبرندینگ تخفیفان با شعار جدید و تفکیک این پلتفرم به ۳ بخش!

فهرست مطالب
تخفیفان در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان خود، تصمیم به تغییر شعار خود گرفت.
این شعار جدید با عنوان «بهترم میشه» به تخفیفان کمک میکند تا راحتتر، ارزشها و پیام خود را به مخاطبان خود منتقل کند. همچنین در ۳ بخش فعالیت میکند که در ادامه آنها را شرح دادهایم:
تفکیک این پلتفرم به ۳ بخش
تخفیفان اکنون خدمات خود را در غالب سه سرویس عمده پیشنهادهای تخفیفدار، کدتخفیف-پولِتو خرید اینترنتی و نیز پولِتو خرید حضوری ارائه میکند. هر سه بخش، ابزار مناسبی برای مارکترها و دیجیتال مارکترهاست تا از آنها بعنوان یکی از ابزارهای جذب مشتری بهره ببرند:
پیشنهادهای تخفیف دار: پیشنهادهای متنوعی برای انواع خدمات سلامتی و پزشکی، تفریحی و ورزشی، رستوران و کافی شاپ، زیبایی و آرایشی، هنر و تئاتر، آموزش، خدمات و تور و سفر در تخفیفان تا 99% تخفیف قابل خرید هستند. مخاطبان تخفیفان میتوانند با بررسی مراکز مورد نظر، از تجربه مشتریان قبلی استفاده و با مقایسه، بهترین پیشنهاد را انتخاب کنند.
کد تخفیف و پولِتو خرید اینترنتی: با این خدمات میتوانید کدهای تخفیف همه فروشگاههای اینترنتی معتبر در ایران پیدا کنید و همینطور از فروشگاههای اینترنی طرف قرارداد با تخفیفان خرید کنید و درصدی از مبلغ پرداختی خود را به صورت نقدی پس بگیرید. تاکنون فروشگاههای اینترنتی معتبر بسیاری به پولِتو پیوستهاند. این برندها، به ازای هر خرید مشتری، درصدی از مبلغ سبد خرید را به عنوان کمیسیون در نظر میگیرند. تخفیفان هم بخشی از این مبلغ را به صورت نقدی به حساب خریدار بر میگرداند.
پولِتو خرید در محل: با این سرویس میتوانید با خرید از هزاران فروشگاه و مغازههای سطح شهر بخشی از مبلغ پرداختی خود را به حساب بانکی خود برگردانید یا در همان لحظه پرداخت، تخفیف نقدی بگیرید. در حال حاضر شما میتوانید از این سرویس در فروشگاههای زنجیرهای رفاه، جانبو، یاران دریان، دیلی مارک و بسیاری از داروخانهها، سوپرمارکتها، میوه فروشیها و… در سطح شهر استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات حتما اپ تخفیفان را نصب کنید.
شعار جدید
امروز تخفیفان از یک سایت خرید گروهی در حال تبدیل شدن به یک بازارچه آنلاین در حوزه ارائه تخفیف است. به همین دلیل این مجموعه تصمیم گرفته است تا شعار خود را در راستای همسو شدن با خدماتی که ارائه میکند، تغییر دهد:
با تخفیفان خرید کردن هر چیزی «بهترم میشه!»
تخفیفان در یک سال و نیم گذشته با ارائه کدهای تخفیف و راهاندازی شبکه هوشمند بازگشت وجه «پولِتو» تبدیل به مارکت پلیسی در حوزه ارائه تخفیف شده است. به همین دلیل تصمیم گرفته است تا شعار خود را در راستای خدماتی که ارائه میکند، تغییر دهد.
تخفیفان در یک سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده و سرویسهای جدیدی را در راستای چشماندازهای خود راهاندازی کرده.
نازنین دانشور، بنیانگذار تخفیفان در خصوص این تغییرات میگوید: «همهگیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم میخواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. بنابراین سرعتمان را زیاد کردیم و استراتژیهایی را که برای آینده دیده بودیم با سرعت بیشتری دنبال کردیم. در تیر ماه 99 ما سرویس «پولِتو خرید اینترنتی» را راهاندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک میکند هم با سایتها و فروشگاههای بیشتری آشنا بشوند و هم خرید ارزانتر و هوشمندانهتری تجربه کنند. در ادامه سرویس «پولِتو خرید حضوری» را راهاندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانهتر را از فروشگاههای سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِتو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِتو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد. با توجه به اینکه نوع خدمات تخفیفان و همینطور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.»