کوپاکافه با لوگو و بستهبندی جدید به بازار عرضه شد

کوپاکافه، برند تخصصی قهوه از ریبرند و بستهبندی جدید محصولات خود خبر داد. علاوه بر بستهبندی جدید، اسم برخی کافی میکسهای این برند نیز تغییر کردند.
به گزارش دیام برد، کوپاکافه، برند فعال در حوزه قهوه، ریبرند کرد. از این پس قرار است محصولات کوپا با لوگو و بستهبندی جدیدی به بازار عرضه شوند. این برند با انتشار یک ویدئو علاوه بر ریبرندیگ از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرد. به گفته کوپاکافه این تغییرات بخشی از برنامههای ارتقای برند و هماهنگی با سلیقه و نیازهای مخاطبان است.

لوگو جدید کوپاکافه
محصولات کوپاکافه شامل انواع قهوه دان و پودر، قهوه گلد و انواع قهوه حاضری، کاپوچینو و ۳ در ۱ در ۶ طعم مختلف است. قهوههای ۳ در ۱ کوپاکافه در طعمهای کلاسیک، فندقی، وانیلی، بدون شکر، آیریش کریم و شکلاتی عرضه شده است که اسمهای آنها نیز تغییر کرده است. کافی میکس شکلاتی به موکا و کافی میکس بدون شکر هم با اسم لاته عرضه خواهد شد.
ویدیو محصولات کوپاکافه با تغییرات جدید در اینستاگرام این برند منتشر شده است.
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت