پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش نجوا از آمار پوش نوتیفیکیشن‌های ارسالی در دوران کرونا

مه‌گل غیوری مه‌گل غیوری
25 اردیبهشت 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه
گزارش نجوا از آمار پوش نوتیفیکیشن‌های ارسالی در دوران کرونا
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در دوران بیماری کرونا، بسیاری از سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی بیش از گذشته برای ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی به آنان، از ابزارهای دیجیتال استفاده کردند. پوش نوتیفیکیشن نیز، یکی از ابزارهایی است که در این دوران، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
نجوا، پلتفرم ارسال پوش نوتیفیکیشن، گزارشی از آمار مربوط به نوتیفیکیشن‌هایی که در این دوران ارسال شده‌اند، تهیه کرده است.

در این گزارش، نوتیفیکیشن‌هایی که در عنوان، متن و یا آدرس صفحه فرودشان از کلمات مربوط به کرونا استفاده شده است، بررسی گردیده‌اند.

ابتدای این گزارش به بررسی آمار مجموع نوتیفیکیشن‌های ساخته شده، نسبت کلیک به ارسال موفق، مجموع کلیک‌ها، مجموع ارسال‌های موفق و مجموع دستگاه‌های منحصر به فرد دریافت‌کننده پرداخته شده است.

آمار پوش نوتیفیکیشن در کرونا

در ادامه نیز مواردی مانند تغییرات آمار ارسال در نوتیفیکیشن‌های دوران کرونا، توزیع جغرافیایی کلیک روی نوتیفیکیشن‌های مرتبط با کرونا و … بررسی شده‌اند.

برای دریافت فایل کامل این گزارش، اینجا کلیک کنید.

 

بخوانید  مدیر مارکتینگ آبان تتر پس از انتشار گزارش سال 2022: یکی از 4 صرافی اول ایران هستیم
پاکت
به اشتراک بگذارید:
مه‌گل غیوری
مه‌گل غیوری
از کلاس‌های دانشگاه فهمیدم که به بازاریابی علاقه دارم. دنبالش کردم تا رسیدم به دیجیتال مارکتینگ. به دیـ ام برد پیوستم تا هر روز از هم یاد بگیریم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...