زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در دوران بیماری کرونا، بسیاری از سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی بیش از گذشته برای ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی به آنان، از ابزارهای دیجیتال استفاده کردند. پوش نوتیفیکیشن نیز، یکی از ابزارهایی است که در این دوران، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
نجوا، پلتفرم ارسال پوش نوتیفیکیشن، گزارشی از آمار مربوط به نوتیفیکیشن‌هایی که در این دوران ارسال شده‌اند، تهیه کرده است.

در این گزارش، نوتیفیکیشن‌هایی که در عنوان، متن و یا آدرس صفحه فرودشان از کلمات مربوط به کرونا استفاده شده است، بررسی گردیده‌اند.

ابتدای این گزارش به بررسی آمار مجموع نوتیفیکیشن‌های ساخته شده، نسبت کلیک به ارسال موفق، مجموع کلیک‌ها، مجموع ارسال‌های موفق و مجموع دستگاه‌های منحصر به فرد دریافت‌کننده پرداخته شده است.

آمار پوش نوتیفیکیشن در کرونا

در ادامه نیز مواردی مانند تغییرات آمار ارسال در نوتیفیکیشن‌های دوران کرونا، توزیع جغرافیایی کلیک روی نوتیفیکیشن‌های مرتبط با کرونا و … بررسی شده‌اند.

برای دریافت فایل کامل این گزارش، اینجا کلیک کنید.

 

بخوانید  تسمینو در تولد 4 سالگی از پنل کاربری جدید خود رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *