
کمپین ۳۶۰ درجه «لذت بیدردسر» با هدف تمرکز بر معرفی گروه سبزیجات پمینا اجرا شد

فهرست مطلب
پمینا با هدف معرفی گروه سبزیجات خود و با تمرکز بر ایجاد راحتی و سهولت در آشپزی و شعار «لذت بی دردسر» کمپین ۳۶۰ درجه اجرا کرد.
اجرای این کمپین در کانالهای تلوزیون، رسانههای محیطی مانند بیلبوردها، اتوبوسها و قطارهای مترو، درون فروشگاهی و رسانههای دیجیتال از ۱۵ بهمن ماه در تهران و ۱۲ شهر دیگر ایران آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.
پمینا در محتوایی که در اختیار دی ام برد قرار داده، جامعه هدف این کمپین را زنان ۲۵ تا ۴۵ ساله از طبقه اجتماعی متوسط روبه بالا با تحصیلات بالا دانسته است که به دلیل شاغل بودن یا مراقبت از فرزندان وقت کمتری برای آشپزی دارند.

اجرای محیطی کمپین
تمرکز روی سهولت استفاده در آشپزی
مسعود وحیدنیا، مدیر مارکتینگ پمینا در رابطه با این کمپین به دی ام برد میگوید: «وقتی صحبت از سبزیجات میشود، عموما تصور افراد به سمت استفاده سنتی از این محصولات میرود. پیشتر، خانوادهها معمولا عادت داشتند که در فرایند پختوپز همان سبزیجاتی را استفاده کنند که خودشان تهیه و آماده کرده بودند. اکنون ما سبزیجات مورد نیاز برای آشپزی را به صورت کارخانهای و با استانداردهای بالا تولید میکنیم.»

مسعود وحیدنیا، مدیر مارکتینگ پمینا
اهمیت سهولت، نتیجه تحقیقات بازار بود
او ادامه داد: «نتایج تحقیقات بازار پیش از اجرای کمپین به ما نشان داد که اصلیترین مزیت این محصولات راحتی و سهولت در استفاده است. این تحقیق با هشت گروه کانونی در تهران انجام شد و ما تصمیم گرفتیم جهت بالابردن تاثیر گزاری پیام و مطابقت آن با سطح دانسته های مشتری از برند، بر روی مزیت پایه ای برند یعنی سهولت و راحتی استفاده از این محصولات در آشپزی تمرکز کنیم.»

اجرای کمپین در فروشگاهها
ایجاد نقطه مشترک با کمپین قبلی
وحیدنیا، مدیر مارکینگ پمینا در ادامه افزود: در کمپین «لذت بیدردسر» برخلاف کمپین قبلی یعنی «لذت تا گاز آخر» که روی محصولات سوخاری و برگرها تمرکز داشت؛ هدف ما نه نشان دادن لذت در غذا خوردن بلکه بیدردسر بودن و راحتی در مصرف بود. ما در این کمپین سعی کردیم یک عنصر مشترک برای پیوند دادن کمپین «لذت بیدردسر» به کمپین «لذت تا گاز آخر» ایجاد کنیم که این باعث میشد که نقطه مشترکی وجود داشته باشد.»

اجرای کمپین در ایستگاههای مترو

خودروهای برندد
بودجه بندی کمپین
مدیر مارکتینگ پمینا در خصوص نحوه پوشش رسانهای این کمپین گفت: این کمپین یک کمپین سراسری در سطح کشور است و از حیث ترکیب رسانهای یک کمپین ۳۶۰ درجه محسوب میشود که ۳۵ درصد از هزینههای آن در تلویزیون و ۴۸ درصد از هزینهها در کمپینهای محیطی اعم از بیلبوردها، اتوبوسها و قطارهای مترو است. ۶ درصد از هزینههای کمپین در بخش داخل فروشگاهی و ۱۰ درصد هم در بخش دیجیتال صرف شده است. حدود یک درصد هم برای بازاریابی آزمایشی هزینه شده است.

اجرای محیطی کمپین
مطالب پیشنهادی

نماد یکتانت در بازار فرابورس درج شد
