
پژوا، پلتفرم اسپانسرشیپ پادکستها معرفی شد

فهرست مطلب
پژوا پلتفرم اسپانسرشیپ رسانههای دیداری و شنیداری است که با در دسترس قرار دادن پادکستها در دستهبندیهای موضوعی مختلف و ارائه اطلاعات آنها، سعی کرده فرآیند اسپانسرینگ پادکستها را تسهیل کند. براساس گزارشی که به دیام برد رسیده است امکان مقایسه همزمان پادکستهای مختلف، مرتبسازی براساس قیمت و میزان دانلود و دریافت فاکتور رسمی، از امکانات پلتفرم پژوا برای اسپانسرینگ پادکستهاست.
امکانات پلتفرم پژوا برای اسپانسرینگ پادکستها
پلتفرم پژوا ونچر جدید مجموعه تریبون،در گزارشی که به دیام برد داده است با اشاره به اهمیت انتخاب پادکست مناسب برای اسپانسرینگ کسبوکارها، امکانات حامیگری پادکست این پلتفرم را اینگونه برمیشمارد:
۱- دسترسی یکجا به پادکستها
۲- دستهبندی موضوعی پادکستها
۳- امکان مرتبسازی براساس معیارهای مختلف
در حالت عادی پادکستها در صفحه «ساخت کمپین» پلتفرم پژوا بهشکل پیشفرض مرتب و ارائه شدهاند. شما میتوانید علاوه بر دستهبندی موضوعی، پادکستها را براساس قیمت (ارزانترین/گرانترین) و تعداد دانلود نیز مرتبسازی کنید.
۴- ارائه داده از پادکستها
پژوا «تعداد دانلود در ۶۰ روز گذشته»، «نرخ انتشار اپیزودها»، «میزبان پادکست»، «تاریخ آخرین قسمت منتشر شده»، «لینک وبسایت پادکست» و «پلتفرمهای انتشار پادکست»، «شبکههای اجتماعی پادکست» و «توضیحات تکمیلی» پادکستها را در دسترس قرار داده است.
۵- امکان مقایسه پادکستهای مختلف
۶- امکان اسپانسرینگ چند قسمت یک پادکست بهشکل یکجا
قیمت اسپانسرینگ هر پادکست بهشکل پیشفرض برای تنها یک قسمت نمایش داده میشود. کسبوکارها میتوانند بهشکل یکجا اسپانسر ۱، ۳ یا ۵ قسمت از هر پادکست شوند. اسپانسرینگ چند قسمت شامل تخفیف ویژه است.
۷- امکان ساخت اپیزود اختصاصی
پژوا اعلام میکند کسبوکارها بهکمک پژوا، میتوانند اپیزود اختصاصی خودشان را در پادکستها داشته باشند. در این زمینه پژوا در همکاری با میزبان پادکستها، به ایدهپردازی و جانمایی محصولات و خدمات کسبوکار در بتن محتوای یک قسمت میپردازد.
امکانات پادکستها برای معرفی خدمات و محصولات کسبوکارها
اسپانسرشیپ پادکستها در پژوا به شکل «تبلیغ توسط میزبان» (Host Read) انجام میشود. متن مد نظر کسبوکارها در ابتدا یا اواسط قسمتی که اسپانسر آن شدهاند از سوی میزبان بیان میشود. همچنین در صورت توافق با میزبان پادکست، امکان درج لوگوی کسبوکار در پوستر و تصاویر پادکست در شبکههای اجتماعی فراهم میشود.
برای دریافت خدمات اسپانسرینگ پادکست، کسبوکارها توضیحات پیشنهادی خود را در قالب یک پاراگراف ارائه میکنند. این متن از سوی میزبان پادکست با لحن و مخاطب پادکست هماهنگ و در صورت تائید کسبوکار در قسمت مد نظر به مخاطبان ارائه میشود.
این پلتفرم برای معرفی خدمات خود توضیح میدهد: «پژوا برای انتخاب پادکستها به کسبوکارها مشاوره میدهد و کسبوکارها با تماس تلفنی و ثبت تیکت میتوانند از خدمات پشتیبانی این پلتفرم استفاده کنند. بهعلاوه کسبوکارها این امکان را دارند که اکانت منیجر اختصاصی خود را در پژوا داشته باشند تا علاوه بر مشاوره برای اسپانسرینگ، به آنها کمک کند خدماتی نظیر اختصاص محتوای یک قسمت از پادکست به موضوعات و چالشهای مورد نظر کسبوکارشان را دریافت کند. پس از انتشار قسمتی که کسبوکارها اسپانسر آن شدهاند، پژوا گزارشی از «میزان دانلود پادکست» و «نرخ تعامل مخاطبان با آن در شبکههای اجتماعی» به کسبوکار ارائه میکند.»
در حال حاضر تمرکز پلتفرم پژوا به اسپانسرشیپ پادکستها اختصاص دارد و این پلتفرم اعلام کرده اسپانسرشیپ در یوتیوب بهزودی به خدمات پلتفرم پژوا اضافه خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشست تخصصی دیام برد، به تعویق افتاد
