یکتانت
اخبار

اورئو در یک کمپین خلاقانه، بیسکوییت را به پیاده روها آورد

ترانه رسولیان ترانه رسولیان
مهر ۲۳, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اورئو در یک کمپین خلاقانه، بیسکوییت را به پیاده روها آورد

اورئو کمپین Oreo Walks را با هدف افزایش فروش، خرید آنی و جلب توجه مردم بدون ایجاد مزاحمت با طراحی خطوط عابر پیاده به شکل بیسکوییت، در برخی شهرهای ایالت اوهایو اجرا کرد. این پیاده روها، منتهی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کروگر و با یک QRکد دارای کد تخفیف، طراحی شده است. عابران با اسکن آن می‌توانند از تخفیف‌های ویژه بیسکوییت اورئو در فروشگاه کروگر استفاده کنند.

به گزارش دی‌ام برد، اورئو اخیرا با هدف افزایش فروش، کمپین Oreo Walks را در راستای استراتژی جدید خود با عنوان «تجارت خلاقانه»، اجرا کرد. در این کمپین، خطوط سفید روی پیاده‌روهای متنهی به فروشگاه‌ زنجیره‌ای کروگر، به شکل بیسکوییت طراحی شدند و در انتهای این خطوط، تصویر کاراکتری دیده می‌شود که در حال خوردن بیسکوییت است.

اورئو در یک کمپین خلاقانه، بیسکوییت را به پیاده روها آورد 1

 در کنار این طراحی، یک QRکد نیز روی زمین ایجاد شده است که عابران با اسکن آن می‌توانند از تخفیف‌های ویژه بیسکوییت اورئو در فروشگاه کروگر استفاده کنند. به این ترتیب، این کمپین نه تنها باعث جلب توجه افراد در مسیر منتهی به فروشگاه می‌شود، بلکه با ارائه پیشنهاد تخفیف، احتمال خرید آنی را در آن‌ها افزایش می‌دهد. اورئو با این نقاشی، تبلیغات بیسکوییت‌های خود را با چاشنی طنز به مخاطبان و رهگذران منتقل کرد.

 اورئو تأکید کرده که هدف از اجرای این کمپین و نقاشی روی پیاده‌رو، جلب توجه مردم بدون ایجاد مزاحمت یا وقفه در مسیر روزمرهٔ آن‌هاست. همچنین این کمپین در برخی شهرهای ایالت اوهایو اجرا شد و هدف از اجرای آن دسترسی به افرادی بود که در حالت عادی به سراغ قفسه بیسکوییت‌ها نمی‌روند. به گفتهٔ Carly Kerlakian، مدیر بخش Omnichannel شرکت Mondelez (شرکت مادر اورئو)، این ایده خلاقانه به شکلی طراحی شده مصرف‌کننده به خرید آنی بپردازد.

اورئو در یک کمپین خلاقانه، بیسکوییت را به پیاده روها آورد 2

 اورئو از طریق سایت خود نیز همان تخفیف‌ها ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند با وارد کردن نام و ایمیل خود، تخفیف‌ها را دریافت کنند. با این ثبت نام، کاربران عضو جامعه مشتریان اورئو می‌شوند؛ اقدامی که به این برند امکان جمع‌آوری داده‌های دست‌اول را می‌دهد تا در کمپین‌های آینده هدف‌گذاری دقیق‌تری داشته باشد.

اورئو این کمپین را در حالی اجرا کرد که بازار آمریکا با کاهش تمایل به خرید کالاهای غیرضروری روبه‌رو است. بر اساس گزارش مالی شرکت Mondelez، در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۵، درآمد خالص این شرکت در آمریکای شمالی ۳.۵ درصد کاهش یافته است. مدیرعامل Mondelez، در مصاحبه‌ای با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی، مصرف‌کنندگان احساس نااطمینانی و اضطراب دارند و احتمالاً در کوتاه‌مدت شاهد بهبود چشمگیری نخواهیم بود. او افزود که شرکت Mondelez قصد دارد برای حفظ ارتباط با مشتریان، سرمایه‌گذاری بیشتری در تبلیغات برند در آمریکای شمالی انجام دهد.

به اشتراک بگذارید:
ترانه رسولیان
ترانه رسولیان
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت