برند OREO یک بیسکویت جدید Limited برای طرفداران سلنا گومز ارائه کرد

برند اورئو از کوکی جدید خود که به صورت محدود و با همکاری سلنا گومز طراحی شده است، رونمایی کرد. این محصول جدید، برای طرفداران این سلبریتی تولید شده و طعم آن، ترکیبی از علایق شخصی خود اوست.
به گزارش دیام برد، برند اورئو از نسخهی محدود کوکیهای «سلنا گومز» رونمایی کرد؛ محصولی جدید که طعم و طراحی خاصی دارد و با همکاری خود سلنا تهیه شده. این بیسکویتها با الهام از نوشیدنی مورد علاقهی دوران کودکی سلنا، یعنی «هورچاتا» ساخته شدهاند.
سلنا گومز درباره این تجربه اعلام کرده است: «ساخت کوکی خودم با برند اورئو تجربهای بسیار لذتبخش بود. من از کودکی عاشق اورئو بودم و حالا که توانستم کوکی مخصوص خودم را بسازم، واقعاً احساس خوبی دارم. این کوکی حس نوستالژیکی از کودکیام دارد و طعم دارچین، حالوهوای هورچاتا را زنده میکند. بیصبرانه منتظرم طرفدارانم آن را امتحان کنند.»
در هر بسته از این کوکیها، شش طرح خاص روی بیسکوییتها حک شده که ویژهی طرفداران سلنا (سلناتورها) طراحی شدهاند. همچنین، در حبعضی از بستهها، یک کوکی ویژه با امضای اصلی سلنا گومز قرار دارد.
قرار است بخشی از درآمد فروش این محصول به بنیاد Rare Impact Fund اهدا شود؛ بنیادی که سلنا در سال ۲۰۲۰ برای بهبود دسترسی جوانان به خدمات سلامت روان راهاندازی کرده است.
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت
