رنج روور بعد از ۵۵ سال از لوگوی جدیدش رونمایی کرد

رنج روور از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. این لوگو قرار نیست جایگزین لوگوی اصلی شود و تنها بهعنوان مکمل در لباسهای برند، برچسبها، محصولات جانبی و تبلیغات رویدادها استفاده خواهد شد. این تغییرات جدید با واکنشهای منفی زیادی از سوی منتقدین روبرو شده است.
به گزارش دیام برد، رنج روور بهتازگی از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است؛ اما برخلاف تصور عموم، این لوگو قرار نیست روی خودروها نصب شود. این نماد کوچک و جمعوجور، شامل دو حرف «R» است که بهصورت آینهای و عمودی روی هم قرار گرفتهاند.
این لوگو برای موقعیتهایی طراحی شده که استفاده از نام کامل «Range Rover» ممکن نیست، مانند لباسهای برند، برچسبها، محصولات جانبی یا تبلیغات رویدادها. با این حال، لوگوی اصلی همچنان روی خودروها، از جمله کاپوت مدلهای لوکس باقی میماند و این نماد جدید فقط بهعنوان مکمل در کنار آن استفاده میشود.
هدف اصلی از این تغییر، تقویت هویت و ایجاد هماهنگی بیشتر در جلوه های بصری برند است، بدون اینکه طراحی کلاسیک و اصیل رنج روور دچار تغییر شود.



مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت