یکتانت
اخبار

نستله برای دهمین سال متوالی با ارزش‌ترین برند مواد غذایی و نوشیدنی جهان شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
شهریور ۱۰, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نستله برای دهمین سال متوالی با ارزش‌ترین برند مواد غذایی و نوشیدنی جهان شد

 نستله برای دهمین سال متوالی، عنوان باارزش‌ترین برند مواد غذایی و نوشیدنی جهان را کسب کرد. همچنین، کوکاکولا با فاصله‌ای چشمگیر، قوی‌ترین و ارزشمندترین برند نوشیدنی غیرالکلی جهان شناخته می‌شود.

به گزارش دی‌ام برد، نستله برای دهمین سال متوالی به‌عنوان باارزش‌ترین برند مواد غذایی و نوشیدنی جهان معرفی شد. طبق تحقیقات Brand Finance، ارزش برند نستله ۲۰ میلیارد دلار است و با اینکه نسبت به سال گذشته ۴٪ کاهش داشته، همچنان ۷ میلیارد دلار ارزش بیشتری نسبت به دومین برند این صنعت، یعنی Lay’s باارزش ۱۲.۷ میلیارد دلار، دارد.

Brand Finance ارزش برند را با محاسبه سود اقتصادی که مالک برند می‌تواند با استفاده از برند در بازار آزاد به دست آورد، اندازه‌گیری می‌کند. این شرکت همچنین قدرت برند را هم بررسی می‌کند تا میزان تأثیرگذاری برند در مقایسه با رقبا را نشان دهد.

طبق تحقیقات همین مجموعه، در بخش نوشیدنی‌های غیرالکلی، کوکاکولا باارزش‌ترین برند است. ارزش برند کوکاکولا نسبت به سال ۲۰۲۴، حدود ۳۲٪ افزایش‌یافته و به ۴۶.۳ میلیارد دلار رسیده است. ارزش برند کوکاکولا بیش از دوبرابر دومین برند ارزشمند این بخش، یعنی پپسی با ارزش ۲۲ میلیارد دلار، است.

کوکاکولا علاوه بر ارزش بالا، قوی‌ترین برند نوشیدنی غیرالکلی نیز شناخته شد و نمره شاخص قدرت برند (BSI) آن ۹۳.۴ از ۱۰۰ است.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت