پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش ارزیابی ساترا از پلتفرم‌های ویدیویی؛ آپارات در صدر، نماشا در قعر

زهرا محبی زهرا محبی
15 دی 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش ارزیابی ساترا از پلتفرم‌های ویدیویی؛ آپارات در صدر، نماشا در قعر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با نام اختصاری ساترا، گزارشی با محوریت ارزیابی و رتبه‌بندی انواع رسانه‌های کاربرمحور را منتشر کرد. در این گزارش مبنای امتیازدهی و ارزیابی ساتر دو بخش «محتوا» و «سرویس» بوده است. با چنین ملاک‌هایی در نتیجه ارزیابی ساترا، آپارات بهترین رسانه کاربرمحور و نماشا دارای بدترین امتیازات میان سایر پلتفرم‌های دارای مجوز و در حال کار شناخته شد.

به لحاظ تخلف محتوایی، شش رسانه کاربرمحور «آپارات»، «نمایش»، «نماشا»، «دالفک»، «تماشا» و «روبیکا» مورد بررسی قرار گرفته‌اند. ارزیابی ساترا نشان می‌دهد آپارات دارای کمترین تخلف در میان این رسانه‌هاست.

ارزیابی ساترا

یکی دیگر از این بخشی‌هایی که رسانه‌های کاربرمحور در آن مورد بررسی قرار گرفته‌اند بخش سرویس‌دهی است. البته در این بخش، پنج رسانه وجود دارد و به دلیل عدم داشتن مجوز، روبیکا از این بخش کنار گذاشته شده است. طبق رتبه‌بندی منتشرشده در ارزیابی ساترا، آپارات در این بخش هم بالاترین رتبه و عنوان موفق‌ترین رسانه در بخش سرویس را به خود اختصاص می‌دهد.

ارزیابی ساترا

من حیث‌ المجموع، آنچه ارزیابی ساترا در بخش‌ها مختلف به ما نشان می‌دهد، آپارات با بالاترین امتیازات به عنوان موفق‌ترین رسانه کاربرمحور شناخته شده است و نماشا با کمترین امتیازات در این ارزیابی ظاهر شده است. شما می‌توانید برای خواندن گزارش به صورت کامل و دیدن دیگر جزییات آن، اینجا کلیک کنید.

منبع: پیوست

بخوانید  استفاده از «پست لینک» امکان جدید یک‌لینک، در فروش و کسب‌وکارهای اینستاگرام

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک