دامداران از محصول جدید خود به نام «شیر بیسکوییت» رونمایی کرد

شرکت دامداران اخیرا در یک پیست اینستاگرامی از محصول جدید خود به نام شیر بیسکوییت رونمایی کرد.
به گزارش دیام برد، دامداران، شرکت فراوردههای لبنی، در یک پست اینستاگرامی از محصول جدید خود به نام شیر بیسکوییت رونمایی کرده است. در این پست اینستاگرامی جزئیاتی درباره زمان یا نحوه عرضه آن منتشر نشده است.
در بازار ایران تاکنون نمونه مشابهی از «شیر بیسکوییت» بهعنوان نوشیدنی عرضه نشده بود. هرچند برندهای خارجی مانند Arla و Parmalat سالهاست نوشیدنیهای مبتنی بر ترکیب شیر و بیسکوییت تولید میکنند، در ایران تنها برند دنت تاکنون با طعم «شیر بیسکوییت» یک دسر لبنی عرضه کرده بود، نه نوشیدنی. با توجه به استقبال بازار از طعمهای ترکیبی و محبوبیت محصولات نوآورانه، ورود دامداران به این حوزه میتواند چالشی برای برندهای رقیب و فرصتی برای تنوعبخشی به سبد محصولات لبنی در ایران باشد.

مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت