دی ام برد
اخبار

پلتفرم پیشرفته مدیاآرشیو برای مدیریت تبلیغات محیطی رونمایی شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
دی ۳۰, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پلتفرم پیشرفته مدیاآرشیو برای مدیریت تبلیغات محیطی رونمایی شد

پلتفرم پیشرفته مدیاآرشیو به‌منظور مدیریت و بهینه‌سازی تبلیغات محیطی شهری رونمایی شد. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی شهر را مشاهده کرده و اطلاعاتی مانند ابعاد، نوع نمایش و موقعیت دقیق هر بیلبورد را دریافت کنند.

به‌گزاش دی‌ام برد،  این پلتفرم، ابزاری برای رصد، مدیریت، و بهینه‌سازی تبلیغات محیطی شهری است که فرصت‌هایی را برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی برای برندها، آژانس‌های تبلیغاتی، و کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند تمامی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی موجود در شهر را روی نقشه این پلتفرم مشاهده کرده و اطلاعاتی نظیر ابعاد، نوع نمایش (عمودی یا افقی)، نوع نورپردازی، و موقعیت دقیق هر بیلبورد را دریافت کنند. همچنین مدیا آرشیو به کاربران امکان می‌دهد بیلبوردهای موردنظر خود را انتخاب کرده و کمپین‌های تبلیغاتی اختصاصی طراحی کنند. از طریق این پلتفرم، کاربران می‌توانند با کارگزاران رسانه‌های محیطی تماس بگیرند و اطلاعات بیشتری برای رزرو و اجاره بیلبوردها دریافت کنند. به‌علاوه مدیا آرشیو گزارش‌هایی از روند و عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند نتایج را ارزیابی و در صورت لزوم بهینه‌سازی کنند.

پلتفرم پیشرفته مدیاآرشیو برای مدیریت تبلیغات محیطی رونمایی شد 1

افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک