پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

طراحی لندینگ پیج برای کاربران، سرویس جدید مدیااد

زهرا قنبری زهرا قنبری
13 آذر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی لندینگ پیج برای کاربران، سرویس جدید مدیااد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرویس تبلیغات اینترنتی مدیااد، خبر از ایجاد سرویس جدیدی به نام مدیالند داده است که در آن شما می‌توانید لندینگ‌پیج اختصاصی خود را داشته باشید. به گفته مدیران مدیااد، کاربران می‌توانند بدون دانش فنی صفحه اختصاصی خود را در فضای وب داشته باشند و تعداد مشتری‌های خود را افزایش دهند. در حال حاضر هزینه‌ایی که این مجموعه برای کاربران در ازای طراحی لندینگ پیج درنظر گرفته است، به دو قسمت تقسیم می‌شود. در بسته اول کاربران  5 میلیون تومان اعتبار برای تبلیغات دریافت می‌کنند.  همچنین یک لندینگ پیج رایگان هدیه گرفته و هر 3 روز یکبار به  آن‌ها گزارش داده می شود.
در بسته دوم این مبلغ به ده میلیون تومان افزایش یافته و علاوه بر خدمات ذکر شده آن‌ها را در یک گروه تلگرامی هم عضو می‌کنند.

طراحی لندینگ پیج برای کاربران، سرویس جدید مدیااد 1

لندینگ پیج چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

لندینگ پیج یا صفحه فرود، صفحه‌ یا صفحاتی از سایت شماست که کاربر از بیرون سایت، به آنجا فرود می‌آید. معمولا یک لندینگ پیج مخصوص یک کمپین یا با هدف دریافت یک اکشن خاص از دسته‌ای از مخاطبین است.
مخاطبین از جاهایی مانند صفحه جستجوی گوگل، شبکه اجتماعی شما یا بنر تبلیغی‌تان به صفحات فرود هدایت می‌شوند. این صفحات از اهمیت زیادی برخوردارند به دو دلیل:‌ اول اینکه اولین صفحه‌ای است که مخاطب جدید از شما میبیند، دوم اینکه فرود آمدن کاربران روی هر لندینگ پیجی با هدف خاصی صورت می‌گیرد. مثلا یک صفحه فرود برای کسانی ایجاد شده که برای اولین بار روی سایت آمده‌اند و پیرامون یکی از سرویس‌های ما اطلاعات می‌خواهند. صفحه فرود دیگری برای یک کمپین و شرکت کردن مشتریان در آن ایجاد شده. یک لندینگ پیج دیگر ممکن است برای کاربرانی که می‌خواهند با آنها تماس بگیریم و پیرامون خدماتمان توضیح بیشتری بدهیم ساخته شده باشد. اصولا لندینگ پیج‌ها با هدف بهبود تجربه دسته‌ها مختلف کاربران ساخته شده. قطعا یک کاربر که میخواهد پیرامون فلان محصول ما بیشتر بداند، باید به صفحه‌ای متفاوت نسبت به کاربری که میخواهد یک شماره موبایل به ما بدهد تا با او تماس بگیریم هدایت شود.

برای اینکه بدانید چگونه یک صفحه فرود عالی داشته باشید این مطلب دی‌ام برد را بخوانید.

بخوانید  اولین آپدیت هسته الگوریتم گوگل در سال 2020 منتشر شد.
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک