اپلیکیشن جدید محک با همکاری دیجیکالا بیزنس رونمایی شد

خیریه «محک» و دیجیکالا با همکاری یکدیگر یک اپلیکیشن نیکوکاری مستقل راهاندازی کردند تا کاربران بهصورت مستقیم و شفاف در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان مشارکت کنند. این پلتفرم امکان دنبال کردن پروژهها، مشاهده پیشرفت لحظهای و مشارکت مالی را فراهم میکند.
به گزارش دیام برد، خیریه «محک» و دیجیکالا (از طریق دیجیکالا بیزینس) در یک اقدام مسئولیت اجتماعی، برای راهاندازی یک اپلیکیشن مستقل نیکوکاری همکاری کردند. این اپ به کاربران امکان میدهد پروژهها را مشاهده کنند، پیشرفت آنها را دنبال کنند و به شکل مستقیم در آنها مشارکت مالی داشته باشند. قابلیتهایی مانند دستهبندی پروژهها و گزارشدهی شفاف کمک میکند تا مشخص شود هر کمک دقیقاً در چه زمینهای و چگونه استفاده شده است؛ همچنین امکاناتی مانند استوری و گیمیفیکیشن نیز برای تعامل بیشتر با کاربران به اپلیکیشن اضافه شده است.
نسخه ویژه کسبوکارها ابزارهایی مانند کمک مستقیم و اتصال از طریق API ارائه میدهد تا شرکتها بتوانند برنامههای مسئولیت اجتماعی خود را از طریق این اپلیکیشن مدیریت کنند.
کاربران همچنین میتوانند کمپین اختصاصی خود را ایجاد کرده و لینک آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. هدف اصلی این پلتفرم، فعالسازی و جذب کاربران در فضای دیجیتال است تا افراد بتوانند بهطور مستقیم و شفاف در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان مشارکت کنند.

مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت