یکتانت
اخبار

برند Lacoste لوگوی خود را به افتخار جوکوویچ از کروکودیل به بز تغییر داد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
شهریور ۸, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برند Lacoste لوگوی خود را به افتخار جوکوویچ از کروکودیل به بز تغییر داد

به افتخار نواک جوکوویچ، اسطوره تنیس، برند Lacoste لوگوی معروف خود، کروکودیل، را به بز (GOAT) تبدیل و از کلکسیون ویژه‌ای شامل پنج محصول Limited با لوگوی جدید رونمایی کرد.

به گزارش دی‌ام برد، برند Lacoste به جهت تجلیل از نواک جوکوویچ، از کلکسیون ویژه‌ای رونمایی کرد. این برند با تبدیل لوگوی معروف خود، کروکودیل، به یک بز (نماد «بهترین بازیکن تمام دوران» یا GOAT)، از نواک جوکوویچ، اسطوره تنیس، تقدیر کرده و موفقیت‌های او در US Open را گرامی داشته است.

این کلکسیون با شعار «از کروکودیل تا بز» شامل پنج محصول اصلی است: پولوشرت، تی‌شرت، ژاکت ورزشی، کلاه و شلوار، که همگی با لوگوی ویژه بز طراحی شده و به‌صورت Limited عرضه می‌شوند. جوکوویچ هفته گذشته شخصاً در فروشگاه اصلی Lacoste در نیویورک این کلکسیون را رونمایی کرد و با هوادارانش دیدار داشت.

مدیرعامل Lacoste، در این باره گفت: «نواک جوکوویچ بیش از هشت سال عضوی از خانواده Lacoste بوده و در این مدت ۱۲ عنوان گرند اسلم کسب کرده است. پشتکار، ذهنیت و ارزش‌های او به تقویت برند کمک کرده‌اند. تبدیل لوگوی کروکودیل به بز برای ادای احترام به او و رونمایی از کلکسیون، تصمیمی کاملاً طبیعی بود.»

این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی BETC اجرا شده است. یکی از مدیران اجرایی این آژانس درباره این اقدام توضیح داد: «شعار «از کروکودیل تا بز» نماد اخلاق کاری، استقامت و عزم لازم برای رسیدن به جایگاه افسانه‌ای است. این کلکسیون همچنین به هواداران اولیه نواک تعلق دارد؛ کسانی که از ابتدای دوران حرفه‌ای او، او را «GOAT» می‌نامیدند. به همین دلیل، برخی از این هواداران در ویدیوی رونمایی حضور داشتند و با برند تعامل کردند.»

برند Lacoste لوگوی خود را به افتخار جوکوویچ از کروکودیل به بز تغییر داد 1 برند Lacoste لوگوی خود را به افتخار جوکوویچ از کروکودیل به بز تغییر داد 2

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت