دانا پرداز
اخبار

پس از معرفی عماد طالب‌زاده و رضا بهرام به عنوان سفیر برند، کرمان موتور حامی برنامه فوتبال ۳۶۰ شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
5 شهریور 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پس از معرفی عماد طالب‌زاده و رضا بهرام به عنوان سفیر برند، کرمان موتور حامی برنامه فوتبال ۳۶۰ شد

کرمان موتور عماد طالب‌زاده و رضا بهرام را به عنوان سفیر برند‌ خود معرفی کرد و اسپانسر برنامه فوتبال ۳۶۰ شد.

روابط عمومی کرمان موتور گزارش کرده که مدل KMC T8 بیش از ۶۰ درصد از سهم بازار پیکاپ‌های ایران را در اختیار دارد و با اشاره به عرضه مدل بعدی محصولات خود ادامه می‌دهد: «این موفقیت نشان از توانمندی‌های کرمان موتور در تحلیل و پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود دارد. این شرکت با عرضه مدل T9، به دنبال افزایش سهم خود در بازار و  باز تعریف استانداردهای جدید در بخش پیکاپ‌ها است.»

همکاری کرمان‌موتور با عماد طالب‌زاده و رضا بهرام 

پس از معرفی عماد طالب‌زاده و رضا بهرام به عنوان سفیر برند، کرمان موتور حامی برنامه فوتبال ۳۶۰ شد 1

اخیرا این مجموعه که رضا بهرام را به عنوان سفیر رسمی برند کرمان موتور برای مدل T9، معرفی کرده است، پیرامون این انتخاب با اشاره به مدنظر قراردادن ایجاد حس ماجراجویی در بیانیه خبری خوب به دی‌ام برد گفته: «رضا بهرام، با شخصیت و سبک زندگی خاص خود، نمایانگر ارزش‌هایی چون ماجراجویی، خلاقیت و پشتکار است که با فلسفه برند کرمان موتور همخوانی دارد. این همکاری، تنها یک استراتژی تبلیغاتی نیست؛ بلکه یک هم‌افزایی فرهنگی و اجتماعی است که با هدف ترغیب مردم به دنبال کردن رویاها و ماجراجویی‌های شخصی‌شان طراحی شده است.»

پس از معرفی عماد طالب‌زاده و رضا بهرام به عنوان سفیر برند، کرمان موتور حامی برنامه فوتبال ۳۶۰ شد 2

این مجموعه همچنین درباره انتخاب عماد طالب‌زاده به عنوان سفیر T8 گفت: «T8 برادر بزرگتر T9 است و کرمان موتور با T8 قصد دارد همچنان بازار خود را حفظ و از مشتریان بالقوه خود حمایت کند. انتخاب عماد طالب‌زاده به عنوان سفیر برند T8 نیز به این منظور انتخاب شده است. هرچند خبر رسمی این همکاری هنوز منتشر نشده، اما این انتخاب به وضوح نشان‌دهنده‌ی تلاش کرمان موتور برای تثبیت جایگاه خود در بازار پیکاپ‌ها و تقویت ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه است.»

کرمان موتور به دنبال رونمایی از دو محصول جدید خود KMC T9 و کی ام سی ایگل ( اولین خودروی ایرانی کرمان موتور) با دو کمپین «رویاهاتو از دست نده» با هدف تشویق مردم به سفر و کاوشگری و کمپین «برای در اوج بودن دیر نیست» با هدف آگاهی از محصول جدید ایرانی خود دست به این دو اقدام زده است.

همکاری کرمان‌موتور با فوتبال ۳۶۰

پس از معرفی عماد طالب‌زاده و رضا بهرام به عنوان سفیر برند، کرمان موتور حامی برنامه فوتبال ۳۶۰ شد 3

این مجموعه همچنین با انتخاب فوتبال ۳۶۰ به عنوان پلتفرم تبلیغاتی اصلی خود و همکاری اختصاصی با این برنامه فوتبالی دو مسابقه پیش بینی و یک مسابقه فوتبال فانتزی اجرا کرد. کرمان موتور با اشاره به جوایز خودرویی این مسابقه در راستای اسپانسرشیپ با این برنامه توضیح می‌دهد: «کرمان موتور با این همکاری توانسته است ارتباطی مستقیم و موثر با مخاطبان گسترده‌تر برقرار کند. مسابقه جذاب پیش‌بینی که با جوایزی همچون خودروهای کرمان موتور همراه است، نه تنها بر جذابیت این همکاری افزوده، بلکه تعهد کرمان موتور به جلب رضایت مشتریان و ایجاد تجربیات مثبت را تقویت کرده است.»

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...