
آژانس کلاکت از این پس با نام «لامانا ایران» به فعالیت خود ادامه میدهد


از این پس تمام فعالیتهای آژانس کلاکت تحت عنوان “لامانا ایران” انجام خواهد شد و تمام پرسنل و منابع کلاکت حفظ شده و با نام جدید به کار خود ادامه خواهند داد.
به گزارش دیام برد و به نقل از لامانا، از این به بعد تمام فعالیتهای آژانس کلاکت با عنوان لامانا ایران انجام خواهد شد. تمام پرسنل و منابع کلاکت طی توافق صورت گرفته حفظ شده و در خدمات فعلی آن هیچ خللی به وجود نخواهد آمد.
محمدرضا اشرفی، همبنیانگذار و مدیرعامل ایرانی آژانس لامانا، یکی از مهمترین دلایل این اقدام را فرصتهای قابل توجه بازار ایران عنوان کرد و در اینباره گفت: «ایران بازاری بزرگ اما نسبتاً ایزوله از بازارهای خارجی است که این موضوع نیاز به دانش و تجربهی بینالمللی را بیش از پیش کرده است. از طرفی لامانا در آستانه دو سالگی تاسیس خود در خارج از ایران و در کشور امارات، تجربهی بینظیری از همکاری با برندهای جهانی فعال در منطقه خاورمیانه به دست آورده است، که انتقال این تجربه و دانش به بازار ایران میتواند برای ایران ارزشمند باشد.»
لامانا یک آژانس تبلیغات و بازاریابی مستقر در دبی است و برای راهاندازی شعبه خود در ایران، اخیرا با آژانس دیجیتال مارکتینگ کلاکت به توافق رسیده است. بر اساس این توافق آژانس مارکتینگ کلاکت از این پس با نام «لامانا ایران» به فعالیت خود ادامه خواهد داد. لامانا ایران تاکید کرده است که تمام منابع انسانی کلاکت حفظ شده و با سرمایهگذاری مجدد، فعالیتهای خود را گسترش خواهند داد.

مطالب پیشنهادی
