اخبار
مدیرعامل کیپا در رویداد هفت سالگی این پلتفرم اعلام کرد:
تعداد کاربران کیپا از مرز ۴ میلیون نفر عبور کرد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطلب
رونمایی از هویت بصری جدید گروه کیپا
شفیعی در ادامه این رویداد با بیان اینکه کیپا در سالهای فعالیت خود روی دو لاین اصلی کسبوکار یعنی خرید اعتباری و توسعه سرویسها و امکانات خرید اعتباری و ارائه زیرساخت لندتک به صورت وایتلیبل تمرکز کرده بود، اشاره کرد که این دو سرویس امروزه نیازمند تمرکز بیشتری هستند تا بتونیم تجربه مطلوب را در عین مقیاس پذیر کردن و توسعه بیشتر برای کاربران ایجاد کنیم.

او ادامه داد: « ما به این نتیجه رسیدیم که امروز کیپا از یک مجموعه تک برند به یک معماری جدید و یک هویت جدید نیاز دارد تا بتواند به شکلی مدرنتر تازهتر و نوآورتر خدمات خود را ارائه کند. علاوه بر هویت بصری جدید ما قصد داریم سه لاین مجزا و اصلی را به عنوان لاینهای فعالیت کیپا معرفی کنیم. سرویس اعتباری کیپا از این پس تحت عنوان کیپا پی با تمرکز بر خرید اعتباری کیف پول اعتباری و پرداخت اعتباری فعالیت خود را ادامه خواهد داد. زیر ساخت وات لیبل کیپا نیز از امروز با نام کیپا پرو فعالیت خود را ادامه خواهد داد و سرویس هوشمند سرمایهگذاری نیز با عنوان کیپا پلاس فعالیت خواهد کرد.»
نظرات
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت
ترانه رسولیان
داریا حامی تیم فوتبال پرسپولیس شد
ترانه رسولیان

