رونمایی از هویت بصری جدید گروه کیپا

شفیعی در ادامه این رویداد با بیان اینکه کیپا در سال‌های فعالیت خود روی دو لاین اصلی کسب‌وکار یعنی خرید اعتباری و توسعه سرویس‌ها و امکانات خرید اعتباری و ارائه زیرساخت لندتک به صورت وایت‌لیبل تمرکز کرده بود، اشاره کرد که این دو سرویس امروزه نیازمند تمرکز بیشتری هستند تا بتونیم تجربه مطلوب را در عین مقیاس پذیر کردن و توسعه بیشتر برای کاربران ایجاد کنیم.
تعداد کاربران کیپا از مرز ۴ میلیون نفر عبور کرد 3
او ادامه داد:‌ « ما به این نتیجه رسیدیم که امروز کیپا از یک مجموعه تک برند به یک معماری جدید و یک هویت جدید نیاز دارد تا بتواند به شکلی مدرن‌تر تازه‌تر و نوآورتر خدمات خود را ارائه کند. علاوه بر هویت بصری جدید ما قصد داریم سه لاین مجزا و اصلی را به عنوان لاین‌های فعالیت کیپا معرفی کنیم. سرویس اعتباری کیپا از این پس تحت عنوان کیپا پی با تمرکز بر خرید اعتباری کیف پول اعتباری و پرداخت اعتباری فعالیت خود را ادامه خواهد داد. زیر ساخت وات لیبل کیپا نیز از امروز با نام کیپا پرو فعالیت خود را ادامه خواهد داد و سرویس هوشمند سرمایه‌گذاری نیز با عنوان کیپا پلاس فعالیت خواهد کرد.»