دسترسی به خدمات اعتباری کیپا بدون نیاز به اینترنت و تنها با پیامک فراهم شد

پلتفرم خرید اعتباری کیپا اعلام کرده است که کاربران میتوانند بدون نیاز به اینترنت یا اپلیکیشن و فقط از طریق پیامک، خرید خود را در فروشگاههای طرف قرارداد انجام دهند. این اقدام به دلیل اختلالات اینترنت و کاهش قدرت خرید مردم انجام شده است. این سرویس در فروشگاههای زنجیرهای مانند رفاه، هایپراستار، دیلی مارکت، جانبو، والمارکت، هایپرفمیلی و هفت فعال است.
به گزارش دیام برد، کیپا، پلتفرم پیشرو خدمات خرید اعتباری «الان بخر، بعداً پرداخت کن» اعلام کرده است که باتوجهبه شرایط کنونی، ناپایداری و اختلال در اینترنت و کاهش قدرت خرید بخشی از جامعه، تمامی کاربران میتوانند بدون نیاز به اینترنت و اپلیکیشن، تنها از طریق پیامک، خرید خود را در فروشگاههای طرف قرارداد انجام دهند.
علیرضا شفیعی، مدیرعامل کیپا، دراینخصوص گفت: «در وضعیتی که زیرساختهای دیجیتال با چالش روبهرو هستند و فشار اقتصادی بر مردم افزایشیافته، دسترسی بدون وقفه به خدمات خرید اعتباری میتواند نقش مؤثری در تأمین مایحتاج روزمره خانوادهها ایفا کند. ما در کیپا تلاش کردهایم با سادهترین ابزار ممکن، دسترسی به خرید اعتباری را برای کاربران خود تسهیل کنیم.»
او ادامه داد: «کافی است کاربران در هنگام خرید حضوری، شناسه کیف پول خود را به صندوقدار اعلام کنند و کد یکبار مصرفی که از طریق پیامک دریافت میکنند را ارائه دهند. این فرایند بدون نیاز به اینترنت یا اپلیکیشن، بهسرعت انجام میشود.»
در حال حاضر، این سرویس در فروشگاههای زنجیرهای رفاه، هایپراستار، دیلی مارکت، جانبو، والمارکت، هایپرفمیلی و هفت در سراسر کشور فعال است.
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟