کمپین مشترک کیپا، هایپراستار و فیلیمو مدرسه، ۲۶درصد افزایش فالوور برای کیپا ایجاد کرد

کمپین مشترک کیپا، هایپراستار و فیلیمو مدرسه باعنوان «بازگشت به مدرسه» و باهدف افزایش تعامل کاربران، جذب فالوور و ارتقای آگاهی از برندهای شرکتکننده از ۴ شهریور تا ۱۴ مهر در حال اجراست.
به گزارش دیام برد، در این کمپین، کاربران در صفحات مشترک ۳ برند دعوت شدند تا خاطرات دوران مدرسه خود را بازگو کنند و برای هدایت کاربران به صفحات اینستاگرام برندها و افزایش تعامل دیجیتال، تبلیغات کمپین در آپارات اجرا شد.
به گفته کیپا، ۳۵۰ میلیون تومان جایزه بن کارت هدیه به صورت ۱۷۵ بنکارت هدیه ۲ میلیون تومانی برای کامنتهای برتر کاربران در نظر گرفته شد که این جایزه، بخشی از تجربه مشارکتی و کمپین ۳ برند بود. همزمان با اجرای کمپین، تخفیفهای ویژه خرید لوازمالتحریر در فروشگاههای هایپراستار فعال بود و کیپا نیز امکان خرید اعتباری لوازمالتحریر را برای کاربران خود فراهم کرد.
براساس دادههایی که روابط عمومی کیپا در اختیار دیام برد قرار داه است، این کمپین مشترک بیش از ۱۹ میلیون بار در فضای دیجیتال ۳ برند دیده و بیش از ۶۰ هزار کامنت در زیر پست اختصاصی کمپین نوشته شد؛ همچنین صفحه اینستاگرام کیپا ۲۶٪ افزایش دنبالکننده را نیز تجربه کرد.
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟