یکتانت
اخبار

رستوران زنجیره‌ای «جو» با هدف جذب مخاطب و ورود به بازارهای جدید، ری‌برندینگ کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
شهریور ۲۲, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند جو (جو گریل سابق) ری‌برندینگ کرد. این تغییرات شامل بازتعریف ساختار برند، تفکیک زیر برندها، به‌روزرسانی منوها و استراتژی‌های توسعه و بازاریابی می‌شود و هدف آن تطبیق بهتر با نیازهای بازار، جذب مخاطبان جدید و تغییرات رفتاری کاربران اعلام شده است.

به گزارش دی‌ام برد، برند جو (جو گریل سابق) با هدف جایگاه‌سازی بهتر، ورود به بازارهای جدید، جذب مخاطبان تازه و ماندگاری بیشتر در ذهن مشتریان، ری‌برندینگ کرد. در این ری‌برندینگ، نام تجاری جو به‌عنوان برند اصلی و زیر برندهای جو رستوران، جو کافه، جو بیکری، جو پیستری و جو پیتزریا تعیین شدند. تمامی زیر برندها در هویت، جوهره و مأموریت برند یکسان هستند، اما هر کدام با تفاوت‌هایی در منو، محصول، مخاطب و توسعه فعالیت خواهند کرد.

در گذشته، تمام محصولات جو در کافه‌ها و رستوران‌ها ارائه می‌شد، اما با تفکیک زیر برندها، هر کدام بر منوی خاص خود تمرکز خواهند داشت:

  • جو رستوران‌ها: حفظ کلیت منوی کلاسیک با افزودن یا حذف دوره‌ای محصولات

  • جو کافه‌ها: تمرکز بر دسر و شیرینی، ساندویچ‌های آماده، سالادها، نوشیدنی‌ها و قهوه، با تطبیق بیشتر با ترندها و محصولات جدید

  • جو بیکری، جو پیستری و جو پیتزریا: تمرکز بر محصولات تخصصی شامل انواع نان، هزارلایه و پیتزا

طبق اعلام این مجموعه، از نظر توسعه فیزیکی، تعداد شعب جو رستوران‌ها تغییر محسوسی نخواهد داشت، اما منو و محصولات آن‌ها بر اساس نیازها و استراتژی‌های برند به‌روزرسانی خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود تعداد شعب جو کافه‌ها در سال‌های آینده افزایش یابد. همچنین شعب جو بیکری و جو پیتزریا بر اساس نیاز مناطق هدف توسعه خواهند یافت، هرچند تعداد آن‌ها همواره کمتر از جو کافه باقی خواهد ماند.

همچنین، برند «جو» به دی‌ام برد اعلام کرده است که در چارچوب استراتژی تازه، این مجموعه تمرکز فعالیت‌های مارکتینگ خود را بر بهبود کیفیت تجربه مشتری و تعامل سازنده با کاربران قرار داده است. همچنین استفاده از سیستم‌های CRM برای ارزش‌افزایی و کاهش تبلیغات پولی در دستور کار قرار گرفته است. در حوزه برندینگ، توجه اصلی بر افزایش آگاهی و ماندگاری برند در میان مخاطبان هدف است. بازطراحی هویت بصری و تطبیق آن با سلیقه نسل جدید، به همراه بازتعریف جوهره، هویت و مأموریت برند، بخش‌های کلیدی این تغییرات هستند و از این پس برند جو بر ایجاد تجربه‌ای یکپارچه برای مخاطبان متمرکز خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت