جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد
فهرست مطلب
کمپین عجیب و غریب جدید جگوار نشاندهنده یک بازنگری کامل در موقعیتیابی این برند است؛ تا جایی که تمام پستهای شبکههای اجتماعیشان را پاک کردهاند! و میتوان به درستی نام این تغییرات را یک ریبرندینگ اساسی گذاشت.
آنها قصد دارند به سمت بازار جوانتر و ثروتمندتر حرکت کرده و از مشتریان فعلی خود تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد را حفظ کنند. درواقع به نظر میرسد این برند با تغییر هویت برند و کاهش تعداد نمایندگیها، سعی دارد به عنوان یک برند “شگفتانگیز” و “مدرن” شناخته شود.
یک ریبرندینگ پرحاشیه!
با اینهمه کمپین تبلیغاتی جدید جگوار که بیشتر بر روی افراد خلاق تمرکز دارد تا خودروها، با واکنشهای منفی و تمسخرآمیز مواجه شده است و بسیاری از مردم به این تغییرات و رویکرد جدید برند انتقاد کرده و آن را غیرمنطقی دانستهاند. تا جایی که کامنت ایلان ماسک زیر ویدیوی ریبزندینگ این کمپانی در شبکههای اجتماعی دستبهدست شد: Do you sell cars؟
البته کاربران زیادی در شبکههای اجتماعی نسبت به این تغییرات واکنش نشان داده و آن را مورد انتقاد قرار دادند.