دانا پرداز
اخبار
یک ری‌برندینگ پرحاشیه!

جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
30 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد
به گزارش دی‌ام برد و به نقل از bbc، شرکت خودروسازی لوکس جگوار، به مناسبت بازگشت به بازار به عنوان یک برند کاملاً الکتریکی، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.
این کمپانی، تولید خودروهای جدید را از یک سال پیش متوقف کرده بود تا مسیر جدیدش را مشخص و بر احیای برندش تمرکز کند و طی یک سال آینده نیز تولیدی نخواهد داشت و قرار است ابتدای ۲۰۲۶ سه خودروی برقی جدید روانه بازار کند.

کمپین عجیب و غریب جدید جگوار نشان‌دهنده یک بازنگری کامل در موقعیت‌یابی این برند است؛ تا جایی که تمام پست‌های شبکه‌های اجتماعی‌شان را پاک کرده‌اند! و می‌توان به درستی نام این تغییرات را یک ری‌برندینگ اساسی گذاشت.

آن‌ها قصد دارند به سمت بازار جوان‌تر و ثروتمندتر حرکت کرده و از مشتریان فعلی خود تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد را حفظ کنند. درواقع به نظر می‌رسد این برند با تغییر هویت برند و کاهش تعداد نمایندگی‌ها، سعی دارد به عنوان یک برند “شگفت‌انگیز” و “مدرن” شناخته شود.

جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد 1

لوگوی جدید جگوار

جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد 2

یک ری‌برندینگ پرحاشیه!

با این‌همه کمپین تبلیغاتی جدید جگوار که بیشتر بر روی افراد خلاق تمرکز دارد تا خودروها، با واکنش‌های منفی و تمسخرآمیز مواجه شده است و بسیاری از مردم به این تغییرات و رویکرد جدید برند انتقاد کرده و آن را غیرمنطقی دانسته‌اند. تا جایی که کامنت ایلان ماسک زیر ویدیوی ریبزندینگ این کمپانی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد: Do you sell cars؟

البته کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این تغییرات واکنش نشان داده و آن را مورد انتقاد قرار دادند.

جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد 3

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...