جاباما از محصول جدید «جاباما فستیوال»، پلتفرم فروش بلیت رویدادهای فرهنگی رونمایی کرد

جاباما از پلتفرم «جاباما فستیوال» رونمایی کرد. این پلتفرم در حوزه برنامهریزی و فروش بلیت رویدادها و فستیوالهای فرهنگی با محوریت موسیقی با هدف حمایت از کسبوکارهای محلی و مشاغل گردشگری طراحی شده است. جاباما فستیوال اولین فعالیت خود را با فروش بلیت فستیوال کاوان در جزیره قشم آغاز کرده است.
به گزارش دیام برد، جاباما از پلتفرم جدید خود با عنوان «جاباما فستیوال» رونمایی کرد که در حوزه برنامهریزی و فروش بلیت رویدادها و فستیوالهای فرهنگی با محوریت موسیقی در قالب همراهی با برگزارکنندگان رویدادها و فعالان فرهنگی هنری سراسر ایران فعالیت میکند. جاباما فستیوال اولین فعالیت خود را با فروش بلیت فستیوال کاوان در جزیره قشم آغاز کرد.

جاباما علاوه بر پلتفرم اجاره ویلا و اقامتگاه، فعالیت خود را با رونمایی پلتفرم جاباما فستیوال با هدف حمایت از کسبوکارهای محلی و مشاغل گردشگری گسترش داده است. به گفته جاباما این محصول بستری برای آشنایی با اقوام و فرهنگهای متنوع ایران، آشتی ملی از طریق تقویت تعاملات بینفرهنگی و جذب مشارکت تمامی فعالان فرهنگی است.
جاباما اعلام کرده است که در این مسیر دو استراتژی را در پیش گرفته است:
- ایجاد تقاضای سفر به مناطق شناخته شده در فصول غیر پیک که منجر به گردشگری پایدار و اشتغالزایی در طول سال میشود
- معرفی بومهای پر پتانسیل اما کمتر شناختهشده باهدف برندسازی و جذب گردشگر به آن مناطق
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟