یکتانت
اخبار
با هدف معرفی بخش پیشنهادی اپلیکیشن ایرانسل‌من؛

ایرانسل کمپین «یک پیشنهاد کاملا شخصی» را اجرا کرد

ترانه رسولیان ترانه رسولیان
مرداد ۲۰, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایرانسل کمپین «یک پیشنهاد کاملا شخصی» را اجرا کرد

ایرانسل کمپین ۳۶۰ درجه «یک پیشنهاد کاملاً شخصی» را با هدف معرفی بخش پیشنهادی اپلیکیشن خود اجرا کرد. به گفته روابط‌عمومی ایرانسل، این بخش از اپلیکیشن ایرانسل‌من با استفاده از هوش مصنوعی به تحلیل رفتار کاربران می‌پردازد و به‌صورت شخصی‌سازی‌شده بسته‌های پیشنهادی ارائه می‌دهد.

 به گزارش‌دی ام برد، ایرانسل با هدف معرفی بخش پیشنهادی اپلیکیشن ایرانسل‌من، کمپین ۳۶۰ درجه «یک پیشنهاد کاملا شخصی» را اجرا کرد. به گفته روابط عمومی ایرانسل، بخش پیشنهادی این اپلیکیشن با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و بر پایه تحلیل الگوهای رفتاری کاربران که شامل میزان مصرف اینترنت، تماس، زمان استفاده و خریدهای قبلی است؛ به‌صورت شخصی‌سازی‌شده، بسته‌های مکالمه و اینترنت را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

ایرانسل کمپین «یک پیشنهاد کاملا شخصی» را اجرا کرد 1

 در ادامه اشاره شده است که شعار این کمپین که «یک پیشنهاد کاملاً شخصی» است، ویژگی شخصی سازی‌شدن پیشنهادها را بازتاب می‌دهد. در اجرای این کمپین ۳۶۰ درجه از رسانه‌هایی مانند بیلبورد، زیرنویس تلویزیونی، سوشال مدیا، تبلیغات اینفلوئنسری، تبلیغات بنری، انواع POSM در فروشگاه‌ها و فضای تبلیغاتی پاورباکس‌ها استفاده شده است.

اجرای کمپین در بیلبوردها

اجرای کمپین در بیلبوردها

تبلیغات کمپین در پاورباکس‌ها

تبلیغات کمپین در پاورباکس‌ها

به گفته ایرانسل تفاوت این کمپین با دیگر کمپین‌های این برند، در به‌کارگیری از رسانه‌های BTL مانند EOCN: End of Call Notification، Threshold Notification و Bolton Notification بوده است. در طراحی آرت‌ورک این کمپین از عناصر اضافی و پیچیده پرهیز شده تا طراحی ساده‌ای ارائه دهد. همچنین در ادامه عنوان کرد که از رنگ زرد، به‌عنوان عنصر هویتی برند ایرانسل استفاده شده است تا مخاطب با برند ارتباط برقرار کند.

به اشتراک بگذارید:
ترانه رسولیان
ترانه رسولیان
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت