یکتانت
اخبار گزارش‌ها

کمپین BTL «ماموریت ممکن» ایرانسل در بام‌لند اجرا شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
مرداد ۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
کمپین BTL «ماموریت ممکن» ایرانسل در بام‌لند اجرا شد

به گزارش دی‌ام برد، کمپین BTL ایرانسل با عنوان «ماموریت ممکن» در خردادماه امسال در محوطه مرکز خرید بام‌لند برگزار شد. تمرکز اصلی این کمپین بر افزایش آگاهی و معرفی قابلیت‌های سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من از جمله خرید بسته‌های اینترنت، سفارش غذا و درخواست تاکسی بود و این قابلیت‌ها از طریق فعالیت‌های تعاملی به مخاطبان معرفی شدند.

برنامه‌های کمپین شامل حضور مجری، برگزاری مسابقات، اهدای جوایز متنوع و طراحی بازی‌های تعاملی (گیمیفیکیشن) بود و در مجموع بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده در ان حضور یافتند.

کمپین BTL «ماموریت ممکن» ایرانسل در بام‌لند اجرا شد 1 کمپین BTL «ماموریت ممکن» ایرانسل در بام‌لند اجرا شد 2

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت