اخبار
گزارشها
کمپین BTL «ماموریت ممکن» ایرانسل در باملند اجرا شد
مرداد ۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش دیام برد، کمپین BTL ایرانسل با عنوان «ماموریت ممکن» در خردادماه امسال در محوطه مرکز خرید باملند برگزار شد. تمرکز اصلی این کمپین بر افزایش آگاهی و معرفی قابلیتهای سوپراپلیکیشن ایرانسلمن از جمله خرید بستههای اینترنت، سفارش غذا و درخواست تاکسی بود و این قابلیتها از طریق فعالیتهای تعاملی به مخاطبان معرفی شدند.
برنامههای کمپین شامل حضور مجری، برگزاری مسابقات، اهدای جوایز متنوع و طراحی بازیهای تعاملی (گیمیفیکیشن) بود و در مجموع بیش از ۱۰۰۰ شرکتکننده در ان حضور یافتند.

نظرات
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟
ترانه رسولیان
کمپین «۷ آذر قسطی بخر» اسنپپی آغاز شد
ترانه رسولیان