
تعامل مستقیم با مشتریان برای اکانتهای تجاری اینستاگرامی فعال میشود

اینستاگرام در حال آزمایش گزینه جدیدی برای پرسش و پاسخ اکانتهای تجاری است که به برندها این امکان را میدهد تا با قرار دادن دو گزینه Q و A با روش سریعتری با مشتریان خود ارتباط بگیرند.
همانطور که در عکس زیر میبینید، گزینه جدید به برندها این امکان را میدهد تا سوالات خود را در پنجره پیام هایلایت کنند و کاربران هم میتوانند برای پاسخ سریع روی آنها ضربه بزنند.
در این مرحله به نظر میرسد برندها میتوانند 4 سوال مرتبط با سوال اصلی طرح کنند.
پیش از این فیسبوک قابلیت پاسخ خودکار را در مسنجر خود اجرا کرده بود و با توجه به اینکه فیس بوک مأموریت دارد تمام ویژگیهای پیام رسانی خود را ادغام کند، منطقی است که همین مورد نیز به اینستاگرام اضافه شود و با ورود بیشتر اینستاگرام به حوزه تجاری، این میتواند یک عملکرد مفید برای پاسخگویی به سوالات رایج در مورد ارسال بستهها، قیمتها و … باشد.
گفتنی است که این ویژگی هنوز به صوت رسمی در اینستاگرام فعال نشده است و در مرحله آزمایشی است.
مطالب پیشنهادی

نماد یکتانت در بازار فرابورس درج شد
