پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تعامل مستقیم با مشتریان برای اکانت‌های تجاری اینستاگرامی فعال می‌شود

زهرا قنبری زهرا قنبری
8 آذر 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه
تعامل مستقیم با مشتریان برای اکانت‌های تجاری اینستاگرامی فعال می‌شود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینستاگرام در حال آزمایش گزینه جدیدی برای پرسش و پاسخ اکانت‌های تجاری است که به برندها این امکان را می‌دهد تا با قرار دادن دو گزینه Q و A با روش سریعتری با مشتریان خود ارتباط بگیرند.

همان‌طور که در عکس‌ زیر می‌بینید، گزینه جدید به برند‌ها این امکان را می‌دهد تا سوالات خود را در پنجره پیام هایلایت کنند و کاربران هم می‌توانند برای پاسخ سریع روی آن‌ها ضربه بزنند.

در این مرحله به نظر می‌رسد برندها می‌توانند 4 سوال مرتبط با سوال اصلی طرح کنند.

تعامل مستقیم با مشتریان برای اکانت‌های تجاری اینستاگرامی فعال می‌شود 1

پیش از این فیس‌بوک قابلیت پاسخ خودکار را در مسنجر خود اجرا کرده بود و با توجه به اینکه فیس بوک مأموریت دارد تمام ویژگی‌های پیام رسانی خود را ادغام کند، منطقی است که همین مورد نیز به اینستاگرام اضافه شود و با ورود بیشتر اینستاگرام به حوزه تجاری، این می‌تواند یک عملکرد مفید برای پاسخگویی به سوالات رایج در مورد ارسال بسته‌ها، قیمت‌ها و … باشد.

تعامل مستقیم با مشتریان برای اکانت‌های تجاری اینستاگرامی فعال می‌شود 2

گفتنی است که این ویژگی هنوز به صوت رسمی در اینستاگرام فعال نشده است و در مرحله آزمایشی است.

بخوانید  مدیانا نفرات برتر مسابقه «بهترین پیامک سال» را معرفی کرد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک