یکتانت
اخبار

اینستاگرام امکان نمایش تعداد لایک برای هر تصویر جداگانه در یک پست اسلایدی را آزمایش می‌کند

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
تیر ۳۰, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام امکان نمایش تعداد لایک برای هر تصویر جداگانه در یک پست اسلایدی را آزمایش می‌کند

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که تعداد لایک هر تصویر در پست‌های اسلایدی (کاروسل) را به‌صورت جداگانه نشان می‌دهد. این ویژگی می‌تواند به تولیدکنندگان محتوا کمک کند بفهمند کدام تصویر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. هرچند این روش کاملاً دقیق نیست، اما می‌تواند دیدگاه مفیدی درباره ترجیح مخاطبان ارائه دهد.

به گزارش دی‌ام برد، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی در بخش آنالیز پست‌هاست که به کاربران امکان می‌دهد ببینند هر تصویر در یک پست اسلایدی (کاروسل) چه تعداد لایک دریافت کرده است. لایک‌ها بر اساس تصویری که هنگام فشردن دکمه لایک روی صفحه نمایش داده می‌شود، ثبت می‌شوند. بنابراین هر تصویر در یک پست کاروسل می‌تواند آمار لایک جداگانه‌ای داشته باشد.

البته این روش دقت کامل ندارد، چون ممکن است برخی کاربران پست را به‌صورت کلی دوست داشته باشند و بدون توجه به تصویر خاصی آن را لایک کنند. با این حال، اگر یکی از تصاویر لایک بیشتری نسبت به بقیه داشته باشد، می‌توان آن را به‌عنوان محتوای محبوب‌تر و تأثیرگذارتر در نظر گرفت.

اینستاگرام امکان نمایش تعداد لایک برای هر تصویر جداگانه در یک پست اسلایدی را آزمایش می‌کند 1

اینستاگرام پیش‌تر اعلام کرده بود که پست‌های اسلایدی (کاروسل) معمولاً محبوبیت بیشتری نسبت به عکس‌های تکی دارند. به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، دلیل این موضوع آن است که محتوای بیشتر در یک پست باعث افزایش تعامل می‌شود. همچنین اگر کاربر در اولین بار پست شما را کامل نبیند، الگوریتم ممکن است دوباره آن را با تصویر بعدی به او نشان دهد.

ترکیب این ویژگی جدید با مزایای پست‌های کاروسل می‌تواند به تولیدکنندگان محتوا کمک کند محتوای جذاب‌تری تولید کرده و بازخورد بهتری از مخاطبان بگیرند و دقیق‌تر متوجه شوند کدام تصویر در یک پست اسلایدی، توجه بیشتری جلب کرده است.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت