
در صورت تغییر در مدل تولید محتوا، بهجای ساخت اکانت جدید از اکانت قبلی استفاده کنید


آدام موسری، مدیر اینستاگرام، اخیراً اعلام کرده که کاربرانی که قصد تغییر در مدل تولیدمحتوای خود را دارند، بهتر است به جای ساخت اکانت جدید، از همان اکانت قبلی خود استفاده کنند چرا که ساختن اعتماد و جذب تعامل در اینستاگرام زمان میبرد.
به گزارش دیام برد، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، اخیراً نکاتی را درباره چگونگی تغییر سبک محتوا در اینستاگرام مطرح کرده که تولیدکنندگان محتوا بهتر است با آن آشنا باشند.
موسری میگوید: «بهتر است در صورتی که کاربران قصد تغییر سبک محتوایی خود را دارند، از همان حساب قبلی استفاده کرده و حساب جدید نسازند. این کار باعث میشود روند تغییر برای آنها و دنبالکنندهها راحتتر باشد. مثلاً میتوانید یک ویدیو منتشر کنید و به مخاطبان اطلاع دهید که سبک محتوای شما در حال تغییر است. همچنین میتوانید پستهای قبلی را آرشیو کنید تا صفحهتان شلوغ و گیجکننده نباشد. قبل از اینکه کاملاً مسیر جدیدی را شروع کنید، چند ریل آزمایشی منتشر کنید تا ببینید آیا برای محتوای جدیدتان مخاطب وجود دارد یا نه. این کارها کمک میکند دنبالکنندههای فعلیتان را حفظ کنید و الگوریتم اینستاگرام هم بهتر بفهمد چه کسانی به محتوای شما علاقه دارند. در نتیجه، شانس رشد و دیدهشدن شما در طول زمان بیشتر میشود.»
اینستاگرام با الگوریتمهایش اطلاعات زیادی درباره حساب شما و مخاطبانتان جمع میکند. اگر بخواهید حساب جدید بسازید و از اول شروع کنید، این اطلاعات از دست میرود و تعامل شما کاهش پیدا میکند. این موضوع به هم ضرر شما و هم به ضرر اینستاگرام است چرا که نرخ تعامل بهطور کلی در این پلتفرم پایین میآید.
موسری، پیشنهاد میکند به جای ایجاد حساب جدید، با همان حساب فعلی ادامه دهید، مگر اینکه قصد داشته باشید تغییر بسیار بزرگ و کلی در محتوا بدهید. شروع از صفر سخت است و رشد حساب جدید زمانبر خواهد بود. بنابراین، بهتر است بیشتر مواقع حساب قبلی را نگه دارید و بهتدریج سبک محتوای خود را تغییر دهید تا رشد و تعاملتان حفظ شود.

مطالب پیشنهادی

نشست تخصصی دیام برد، به تعویق افتاد
