پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

در سرچ کنسول جدید لینک‌های اسپم را با disavow حذف کنید

زهرا قنبری زهرا قنبری
28 آبان 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در سرچ کنسول جدید لینک‌های اسپم را با disavow حذف کنید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ابزار حذف لینک‌های اسپم یا همان disavow به سرچ کنسول جدید اضافه شد. به این منظور که اگر رقبای شما برای سایت‌تان لینک اسپم بخرند، شما می‌توانید آن‌ها را بی‌اثر کنید!

این ابزار 8 سال پیش در سرچ کنسول راه‌اندازی شده بود و اکنون گوگل اعلام کرده است که همه قابلیت‌های سرچ کنسول قدیم را به نسخه جدید آن منتقل کرده است.

ابزار ارتباطی disavow را می‌توانید در این آدرس https://search.google.com/search-console/disavow-links پیدا کنید.

شما هم اکنون می‌توانید فایل disavow را به عنوان یک فایل متنی دانلود کرده و گزارش خطای جدید فایل‌های بارگذاری شده را دریافت کنید و دیگر به ۱۰ خطا محدود نمی‌شود.

لینک‌های خارجی مهمترین دارایی‌های هر سایت هستند. آن‌ها نقش مهمی در افزایش اعتبار، رتبه و سئو سایت‌ها و دارند. اما این دارایی‌های گاهی ممکن است به ضرر سایت عمل کنند و باعث جریمه شوند. وبمسترها باید همواره سایت خود را تحت نظر داشته باشند و لینک‌های مخرب را شناسایی کنند. در سرچ کنسول گوگل ابزاری برای حذف لینک‌های اسپم وجود دارد. قبل از شروع کار، فهرست لینک‌های خارجی سایت خود را بررسی و لینک‌های اسپم و مخرب را شناسایی کنید. به ویژه اگر در یک فضای رقابتی فعالیت می‌کنید، بررسی مرتب لینک‌ها اهمیت بسیاری دارد. به این ترتیب می‌توانید خود را از خطرات سئو منفی در امان نگه دارید.

در سرچ کنسول جدید لینک‌های اسپم را با disavow حذف کنید 1

سرچ کنسول ابزار Disavow را برای حذف لینک‌های مخرب ارائه کرده است. با استفاده از این ابزار، مانع تاثیر منفی لینک‌های اسپم می‌شوید.

بخوانید  50 اینفلوئنسر برتر جهان و تعداد فالور آنها در رسانه‌های اجتماعی!
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک