نخستین جشنواره و نمایشگاه زیبایی کیش از ۲۵ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۴ در مرکز همایشهای بینالمللی و نقاط مختلف جزیره کیش برگزار میشود. طبق اعلام دبیر این جشنواره، هدف از برگزاری «کیش بیوتی» احیای برندها و بازار داخلی، گسترش فروش از طریق شبکهسازی B2B و B2C، استفاده از ظرفیت بینالمللی کیش، ایجاد فضای هنری و موسیقایی، و حمایت از آموزش و نوآوری در صنعت زیبایی است.
اخبار
با هدف شبکهسازی و افزایش تعامل،
نخستین جشنواره و نمایشگاه زیبایی کیش نیمه دوم آذرماه ۱۴۰۴ برگزار میشود
مرداد ۴, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطلب
به گزارش دیام برد، نخستین جشنواره و نمایشگاه زیبایی کیش، از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۴ در مرکز همایشهای بینالمللی و سرتاسر جزیره کیش برگزار خواهد شد. در نشست رونمایی از پوستر این فستیوال، اعلام شد که «کیش بیوتی» صرفاً یک نمایشگاه نیست، بلکه ترکیبی از برنامههای تفریحی (اجرای موسیقی) و آموزشی (برگزاری پنلهای تخصصی، همایشها و آیین تجلیل) خواهد بود.
این فستیوال با حضور کشورهایی همچون کویت، عمان، قطر، امارات و عربستان سعودی برگزار میشود و برندهای آرایشی مطرح ایرانی در آن مشارکت خواهند داشت.
با برنامههای تفریحی، مخاطبان بیشتری را به جشنواره جذب میکنیم
دکتر محمد علائی، مدیرعامل گروه بازارسازی ونداد در این نشست گفت: «هدف از برگزاری این فستیوال، شبکهسازی و تعامل بین حوزههای مختلف صنعت زیبایی است. ما در طی این رویداد، کارگاهها و برنامههایی را برگزار میکنیم تا بتوانیم شرکتهای ایرانی را به بازارهای مختلف بینالمللی معرفی کرده و مسیر صادرات را برای آنها هموار کنیم. عنوان جشنواره، یعنی «کیش بیوتی»، به این دلیل انتخاب شده که بهصورت همزمان شامل رویدادهای تجاری و تفریحی است. رویدادهای تفریحی با هدف گسترش صنعت گردشگری در کیش طراحی شدهاند و ما با تعریف برنامههای جانبی برای مردم و گردشگران، تلاش کردهایم مخاطبان بیشتری را به جشنواره جذب کنیم.»
کیش بیوتی قصد دارد برندهای ایرانی را به سوی صادرات همراهی کند
دکتر فرشید فرزانگان، دبیر جشنواره در ادامه افزود: «کیش بیوتی تنها یک جشنواره یا نمایشگاه نیست، بلکه فستیوالی آیندهنگر است که قصد دارد برندهای ایرانی را در مسیر بازاریابی، به سوی صادرات و تعامل با رویدادهای جهانی همراه کند. این رویداد در پاسخ به نیازهای واقعی بازار، در بخش خصوصی طراحی شده است. ما در شورای سیاستگذاری کیش بیوتی بر این باوریم که افزایش فروش تنها از مسیر تبلیغات سطحی نمیگذرد، بلکه از طریق تجربه واقعی مصرفکننده، اعتمادسازی و اصالت برند بهدست میآید. در نهایت، برندهایی که بتوانند در بحرانهایی همچون شرایط حال حاضر زنده بمانند، در دوران رونق آینده، پیشتاز خواهند بود.»
او ادامه داد: «اهداف کیش بیوتی شامل نجات برندها از رکود و تضعیف بازارهای داخلی و ورود به بازارهای بینالمللی، افزایش فروش در بخش خصوصی از طریق ایجاد شبکههای ارتباطی مؤثر B2B و B2C، بهرهگیری از ظرفیت بینالمللی جزیره کیش، افزودن تمهای هنری، موسیقایی و الهامبخش به فضای جشنواره، و همچنین حمایت از آموزش، نوآوری و فناوری در صنعت زیبایی میشود.»
برندها می توانند در کیش بیوتی کمپینهای TTL اجرا کنند
فرزانه مصدق، مدیر ماکتینگ گروه بازارسازی ونداد در رابطهبا مزیتهای رقابتی این جشنواره نسبت به جشنوارههای مشابه، به دیام برد پاسخ داد: « نمایشگاههایی که در حال حاضر در سراسر ایران در حوزه آرایشی برگزار میشوند، عمدتاً ماهیت B2B دارند. در واقع، برندها در این نمایشگاهها یک کمپین BTL برای مخاطب خود اجرا میکنند که تمرکز اصلی آن بر ارتباطات B2B است و تنها ۵ تا ۱۰ درصد ممکن است به ارتباطات B2C اختصاص یابد. هدف ما در کیش بیوتی این بوده که بتوانیم همزمان مخاطبان B2B و B2C را درگیر کنیم. در این نمایشگاه، برندها میتوانند در کنار کمپینهای BTL خود، کمپینهای TTL (ترکیبی از ATL و BTL) را نیز اجرا کنند. ما بستری را فراهم کردهایم تا برندها بتوانند در شبکههای اجتماعی، و با بهرهگیری از بلاگرها و اینفلوئنسرهایی که توانایی پوشش رسانهای و جهانی این فستیوال را دارند، کمپینهایی را برای توسعه تبلیغات بینالمللی خود طراحی و اجرا کنند.»
مصدق ادامه داد: «انتخاب کیش به عنوان محل برگزاری این رویداد نیز با در نظر گرفتن ظرفیتهای بالای گردشگری آن بوده است. فستیوال کیش بیوتی میتواند علاوه بر هدف اصلی خود در حوزه صنعت زیبایی، نقش مؤثری در توسعه گردشگری منطقه نیز ایفا کند.»
تبلیغات گسترده در تهران و کیش در دستور کار قرار دارد
دکتر مهدی ریاحی، مدیر اجرایی جشنواره با اشاره به اینکه هدف جشنواره، درگیر کردن همه مخاطبان صنعت زیبایی است، گفت: «برای پیش بردن اهداف جشنواره، سه فرایند اصلی را در نظر گرفتهایم: پیش از رویداد، حین رویداد و پس از رویداد. در مرحله پیش از رویداد، اقداماتی مانند تشکیل شورای سیاستگذاری، رونمایی از پوستر و لوگوی جشنواره و همچنین برگزاری کنفرانس خبری انجام شده است. هدف از این کنفرانس، معرفی اهداف رویداد و معرفی هرچه بهتر آن در فضای مجازی بود تا بتوانیم ارتباط اولیه مخاطبان با موضوع جشنواره را شکل دهیم. وبسایت حرفهای جشنواره نیز برای ثبتنام و ارتباط با مخاطبان به زودی تکمیل می شود. در زمینه رسانه و تبلیغات نیز برنامهریزی دقیقی انجام دادهایم. فضای مجازی و شبکههای اجتماعی به طور کامل تحت پوشش قرار خواهند گرفت و تبلیغات آنلاین گسترده، هم در سطح فضای دیجیتال و هم در سطح شهر تهران و کیش، در دستور کار قرار دارد.
او ادامه داد: «یکی از نکات حائز اهمیت این است که در بخش همکاری با برندها، به سراغ همه برندها نرفتهایم؛ بلکه یک گروه محدود، منتخب و گزینشی را برای مذاکره انتخاب کردهایم تا بتوانیم رویدادی فاخر و باکیفیت برگزار کنیم.»

نظرات
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت
ترانه رسولیان
داریا حامی تیم فوتبال پرسپولیس شد
ترانه رسولیان