دانا پرداز
اخبار

در پنل رویداد «درباره رویداد» مطرح شد: رویداد بیت‌پین ۶ میلیارد تومان هزینه برداشت

مرجان عبدی مرجان عبدی
16 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در پنل رویداد «درباره رویداد» مطرح شد: رویداد بیت‌پین ۶ میلیارد تومان هزینه برداشت

فیناپ در رویدادی با موضوع ایونت مارکتینگ، از اولین گزارش ایونت مارکتینگ در ایران رونمایی کرد. این رویداد ۵شنبه ۱۴ تیر با حضور ۲۵۰ نفر از فعالان صنعت در سالن همایش‌های برج آزادی برگزار شد.

به گزارش دی‌ام برد پنل ایونت مارکتینگ، چالش‌ها، تکنیک‌ها و تجربه‌ها که در رویداد فیناپ با موضوع «درباره رویداد» برگزار شد که مصطفی محمودی مدیر برند بیت‌پین، مهد یگانه مدیر مارکتینگ اسنپ‌پی، احمد عطارزاده مدیر بازاریابی تپسل و حمیدرضا احمدی مدیرعامل ایوند در آن حضور داشتند و هادی مرادی سردبیر رسانه دی‌ام برد گرداننده پنل بود.

بودجه رویداد بیت‌پین: ۶ میلیارد تومان!

مصطفی محمودی سخت‌افزار مناسب از جمله سالن را اصلی‌ترین مانع عدم برگزاری رویدادها در شهرستان‌ها عنوان کرد. او همچنین معتقد است برای برگزاری رویداد باید ریسک‌پذیر بود و آن‌ها در بیت‌پین به واسطه کار در بازار پرریسک رمزارز این توان را داشتند و توانستند رویدادی در اسکیل ۷۰۰ نفر برگزار کنند. وی بودجه برگزاری رویداد و کمپین PR پس از آن را حدود ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت برای اهدای  جایزه ۵ میلیارد تومانی باید چنین هزینه‌ای برای رویدادش هم کرد.

مهدی یگانه اسنپ‌پی را شرکتی می‌داند که یکی از اهدافش حمایت از رویدادهای صنعت است و این عمل را به نوعی عمل به مسئولیت اجتماعی‌اش می‌داند.

احمد عطارزاده مدیر بازاریابی تپسل به شرکت‌کنندگان توصیه کرد که از مشکلات رویداد نترسند و بحران جزیی از رویداد است.

حمیدرضا احمدی هم مشکلات اینترنت در ایران را دلیل عدم استقبال از رویدادهای آنلاین چه از سمت برگزارکننده و چه از سمت شرکت‌کننده عنوان کرد.

رونمایی از اولین گزارش ایونت مارکتینگ

در پنل رویداد «درباره رویداد» مطرح شد: رویداد بیت‌پین ۶ میلیارد تومان هزینه برداشت 1

علیرضا هوشمند در این رویداد از اولین گزارش ایونت مارکتینگ در ایران رونمایی کرد. در این گزارش به بررسی تأثیر برگزاری رویداد در کسب‌وکارها پرداخته شده که ‌میتوانید در اینجا مطالعه کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...