دومینو فعالیت رسمی خود را در تیکتاک آغاز کرد

برند دومینو که طی هفتههای گذشته به واسطه فعالیت در شبکههای اجتماعی بهویژه اینستاگرام و توییتر مورد توجه کاربران به خصوص نسل Z قرار گرفته بود، چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که صفحه رسمی خود را در تیکتاک راهاندازی کرده است.
به گزارش دیام برد، صفحه دومینو در هفتههای گذشته به واسطه رویکرد خود در اینستاگرام، وایرال شد و کاربران زیادی با محتواها و ادمین دومینو شوخی کردند، حال دومینو با انتشار یک استوری خبر داد که فعالیت خود را در تیکتاک را آغاز کرده است؛ پلتفرمی که در سالهای اخیر به فضای اصلی حضور نسل Z تبدیل شده و سهم مهمی از تولید محتوا در میان کاربران جوان را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که تا کنون هیچ یک از برندهای ایرانی در تیکتاک فعالیت نداشتند و این ورود رسمی پرسشهایی درباره نوع محتوایی که قرار است در این بستر از سوی دومینو منتشر شود، ایجاد کرده است.
تیکتاک عمدتاً فضایی است که بیش از هر چیز بر ویدئوهای کوتاه، خلاقیت و روایتهای غیررسمی تکیه دارد. به همین دلیل انتظار میرود فعالیت دومینو در این شبکه با محتوایی متفاوت از سایر پلتفرمها همراه باشد.
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت