تبلیغ Digital Replacement میلی، دور زمین بازی ایران روسیه

در جریان دیدار فوتبال ایران و روسیه، تبلیغات دیجیتال ریپلیسمنت برندهای «میلی»، «لایف» و «الگادو» روی تابلوهای دور زمین فوتبال به نمایش درآمد؛ این در شرایطی است که تبلیغات پلتفرمهای طلا در صداوسیما ممنوع است.
تبلیغات دیجیتال ریپلیسمنت برندهای «میلی»، «لایف» و «الگادو» در جریان دیدار ایران و روسیه روز گذشته اجرا شد. این فناوری توسط شرکتهایی که حق پخش مسابقات فوتبال را در اختیار دارند، پیادهسازی میشود و قابلیت آن را دارد که بسته به کشور محل پخش، محتوای تبلیغاتی دور زمین را برای هر مخاطب متفاوت نمایش دهد.
در نیمه دوم مسابقه، تبلیغات دیجیتال ریپلیسمنت حذف شد و تبلیغات روسی بهصورت پیشفرض جایگزین آن شدند. هنوز اطلاعات دقیقی درباره علت حذف این تبلیغات در دست نیست.
نکته قابل توجه این تبلیغات این بود که در ابتدای امسال، تبلیغات مربوط به پلتفرمهای خرید و فروش طلا در صداوسیما ممنوع اعلام شده بود.
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟