یکتانت
اخبار

ثبت‌نام کاربران در دیجی‌شهر در سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است

ترانه رسولیان ترانه رسولیان
مهر ۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ثبت‌نام کاربران در دیجی‌شهر در سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است

بر اساس محتوای ارائه شده توسط دیجی‌شهر، مجموع وام‌های پرداختی این پلتفرم اعتباری در سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته و توجه کاربران به وام ۲۰۰ میلیون تومانی در سال گذشته افزایش‌یافته که حدود ۷۲ درصد از این وام مربوط به خرید کالاهای دیجیتال است. دیجی‌شهر در ادامه اعلام کرده است که نرخ نکول این پلتفرم در سال گذشته ۱٪ بوده است.

به گزارش دی‌ام برد، دیجی‌شهر محتوایی در اختیار دی‌ام برد قرار داده است که نشان می‌دهد وام‌های پرداختی این پلتفرم در سال ۱۴۰۳ در مقایسه با سال ۱۴۰۲، حدود ۱۷ درصد رشد داشته و به ۱.۴ همت رسیده است. در ادامه گفته شده نرخ نکول این پلتفرم در سال گذشته فقط ۱ درصد است.

علاوه بر آن در سال گذشته حدود ۷۲ درصد از وام ۲۰۰ میلیونی صرف خرید کالای دیجیتال شده و بیشترین سهم از این وام میلیونی در اختیار قراردادی‌ها با نرخ ۳۵.۶٪ قرار گرفت.

رشد ۴۴درصدی ثبت‌نام کاربران در دیجی‌شهر

بر اساس داده‌های منتشرشده، ثبت‌نام کاربران در پلتفرم دیجی‌شهر در سال ۱۴۰۳، رشد ۴۴ درصدی داشته است. علاوه بر آن، تقاضا برای وام‌های دیجیتال و خدمات مالی ارائه‌شده توسط این پلتفرم نیز افزایش یافته است. دیجی‌شهر اعلام کرد که با صرف ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بازاریابی که شش برابر سال ۱۴۰۲ است، سود این مجموعه ۶۴ درصد افزایش یافت.

علاوه بر آن، داده‌های کدال نشان می‌دهد که بیش از نیمی از درآمد دیجی‌شهر از کارمزد وام‌های خرید کالا تأمین می‌شود.

جلب اعتماد کاربران به وام‌ها ۲۰۰ میلیون تومانی

در ادامه گزارش آمده است که دیجی‌شهر در سال گذشته توانسته اعتماد کاربران را به وام‌های ۲۰۰ میلیونی جلب کند. بر اساس آمار منتشره شده، وام‌های ۲۰۰ میلیونی در سال گذشته ۲۱.۷ درصد از کل تسهیلات پرداختی این پلتفرم را تشکیل داده‌اند که نشان‌دهنده رشد افزایش تمایل متقاضیان به دریافت وام‌ با سقف بالاتر است.

همچنین بیشترین سهم از وام ۲۰۰ میلیونی در اختیار قراردادی‌ها با نرخ ۳۵.۶٪ بوده است. دیگر سهم‌ها به ترتیب شامل موارد زیر است:

  • کارکنان رسمی: ۲۳.۹٪
  • بازنشستگان: ۱۸.۸٪
  • مشاغل آزاد: ۱۷.۹٪
  • سایر گروه‌ها: ۳.۸٪

ثبت‌نام کاربران در دیجی‌شهر در سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است 1

۷۲ درصد از وام ۲۰۰ میلیونی صرف خرید کالای دیجیتال شده است

دیجی‌شهر افزود که از مجموع وام ۲۰۰ میلیون تومانی اعطاشده به کاربران، بیشترین سهم آن که حدود ۷۲ درصد است، صرف خرید کالاهایی دیجیتال شده است. سهم کالاهای خریداری شده دیگر با وام ۲۰۰ میلیونی توسط کاربران، به ترتیب شامل موارد زیر است:

  • ۱۷ درصد برای خرید طلا و زیورآلات
  • ۷ درصد برای لوازم خانگی
  •  ۴ درصد برای خرید سایر کالاها

ثبت‌نام کاربران در دیجی‌شهر در سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است 2

به اشتراک بگذارید:
ترانه رسولیان
ترانه رسولیان
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت