دی ام برد
اخبار

کمپین محیطی و دیجیتال «به موقع به آرزوهات برس» دیجی‌شهر در شیراز اجرا شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
بهمن ۷, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمپین محیطی و دیجیتال «به موقع به آرزوهات برس» دیجی‌شهر در شیراز اجرا شد

کمپین محیطی «به‌موقع به آرزوهات برس» دیجی‌شهر با هدف افزایش آگاهی از برند در شیراز اجرا شد. دیجی‌شهر اشاره کرده است که در این کمپین از تحلیل نیازها و رفتارهای مخاطبان نسل Y در شیراز الهام گرفته و تلاش کرده است تا خدمات خود را به‌عنوان راهکاری نوآورانه و قابل اعتماد برای دستیابی به آرزوها معرفی کند.

براساس اطلاعاتی که دیجی‌شهر در اختیار دی ام برد قرار داده است، این کمپین در دو فاز محیطی و دیجیتال اجرا شد. فاز محیطی با نصب تبلیغات در ۱۳ نقطه پرتردد شیراز، از ۱۲ آبان تا ۱۲ دی اجرا شد و فاز دیجیتال که از ۶ آبان آغاز شد و تا ۳۰ آذر ادامه داشت، با تمرکز بر پلتفرم‌هایی چون اینستاگرام، توییتر و تبلیغات نمایشی اجرا شد.

کمپین محیطی و دیجیتال «به موقع به آرزوهات برس» دیجی‌شهر در شیراز اجرا شد 1

۷۰ درصد بودجه کمپین در تبلیغات محیطی

این پلتفرم همچنین در محتوایی که در اختیار دی‌ام برد قرار داده، اشاره کرده است که ۷۰ درصد از بودجه این کمپین به تبلیغات محیطی از جمله بیلبورد، استرابورد و لایت‌بورد و همچنین تلوزیون‌های سطح شهر اختصاص داده شده و ۳۰ درصد از بودجه کمپین در کانال‌های تبلیغاتی آنلاین مانند تبلیغات دیسپلی و سوشال مدیا صرف شده است.

کمپین محیطی و دیجیتال «به موقع به آرزوهات برس» دیجی‌شهر در شیراز اجرا شد 2

نقش کلیدی تبلیغات محیطی

دیجی‌شهر ادعا می‌کند که این کمپین در بخش دیجیتال توانسته است بیش از ۳۲ میلیون ایمپرشن در کانال‌های دیجیتال کمپین کسب کند. این پلتفرم همچنین اشاره کرده که در پی اجرای این کمپین تعداد فالوورهای اکانت اینستاگرام این برند ۱۴ هزار نفر افزایش یافته است و ۲۰ هزار نفر در مسابقه گذاشتن کامنت «آرزو» شرکت کرده‌اند.

این برند همچنین اشاره می‌کند که از نظر آگاهی از برند و پوزیشنینگ دیجی‌شهر تبلیغات محیطی نقش کلیدی در این کمپین را ایفا کرده است و از سوی دیگر کانال‌های دیجیتال کمپین نیز موفق به افزایش ترافیک ورودی به وب‌سایت و جذب لید شده‌اند.

کمپین محیطی و دیجیتال «به موقع به آرزوهات برس» دیجی‌شهر در شیراز اجرا شد 3 کمپین محیطی و دیجیتال «به موقع به آرزوهات برس» دیجی‌شهر در شیراز اجرا شد 4

قصد ورود به بازار شیراز را داشتیم

پوریا فیروزنژاد مدیر ارشد بازاریابی دیجی‌شهر در خصوص کمپین محیطی «به‌موقع به آرزوهات برس» گفت: «تابستان امسال، دفتر دیجی‌شهر در شیراز راه‌اندازی شد. ما از ابتدا دنبال این بودیم با پیام درست و در عین‌حال با چاشنی خلاقیت وارد بازار شیراز شویم و به همین دلیل مارکتینگ‌پلن شیراز را در سه بخش تدوین کردیم.»

او ادامه داد: «بخش اول شامل اهداف، KPIs و تارگت‌ها بود و در بخش بعدی جمعیت‌شناسی را از منظر دموگرافی، سایکوگرافی، سگمنتیشن مخاطبان و لوکیشن تارگتینگ بررسی و مشخص کردیم. بخش سوم هم استراتژی‌هایی از جمله استراتژی‌های مارکتینگ مثل Brand Proposition و Value proposition  طراحی کردیم.»

فیروزنژاد افزود: «قدم بعدی مدیا‌ها (محیطی و آنلاین) را بر اساس هر فاز کمپین و مخاطبان هدف دسته‌بندی و تعیین شد و در این بخش سعی کردیم جای‌گذاری بیلبوردها بر اساس مسیر عبوری مخاطبان هدف باشد.»

کمپین محیطی و دیجیتال «به موقع به آرزوهات برس» دیجی‌شهر در شیراز اجرا شد 5

پوریا فیروزنژاد

افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک