دی ام برد
اخبار گزارش‌ها
براساس: گزارش سن‌ایچ از کمپین برند نوشیدنی مالت‌ایچ 

«داستان یک نوشیدنی» فالوورهای مالت‌ایچ را ۳۴ درصد افزایش داد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
آذر ۲۴, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
«داستان یک نوشیدنی» فالوورهای مالت‌ایچ را ۳۴ درصد افزایش داد

مالت‌ایچ در تابستان امسال کمپینی را با  شعار آن «این داستان یک نوشیدنی است» طراحی کرد و در دوفاز و در قالب‌های تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها، تبلیغات دیجیتال و گیمیفیکیشن به اجرا درآورد. طبق اعلام مالت‌ایچ، با اجرای این کمپین اینستاگرام این برند به رشد بیش از ۳۴ درصدی فالوورها و همچنین ۲۰ میلیون Reach دست یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی مالت‌ایچ، برند مالت ایچ کمپین تابستانی امسال خود را با شعار “این یک داستان نوشیدنی‌ست” در فضای آفلاین و دیجیتال اجرا کرد. این کمپین در دوفاز به اجرا درآمد که فاز اول آن در قالب آگهی‌های تبلیغاتی و بیلبورد و فاز دوم آن یک گیمیفیکیشن خلاقانه بود. تبلیغات محیطی این کمپین از اول مرداد ۱۴۰۳ آغاز شد و تا اوایل آبان‌ماه ادامه داشت. طبق اعلام مالت‌ایچ، از اهداف این کمپین ۳۶۰ درجه می‌توان به کسب تعامل بیشتر مخاطب با برند و کاراکتر آن (کاپیتان مالت ایچ)، بالارفتن ER (engagement rate) صفحه اینستاگرام به واسطه تعامل با مخاطب و افزایش آگاهی از برند اشاره کرد.

تبلیغات محیطی، پربازدیدترین رسانه

کمپین مالت‌ایچ در قالب یک کمپین ۳۶۰ درجه اجرا شد و هم زمان با تبلیغات محیطی، تبلیغات تلویزیونی آن نیز به اجرا درآمد. در بخش تبلیغات دیجیتال، این برند تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و پری‌رول و رپورتاژ اجرا کرد. طبق اعلام مالت‌ایچ، تبلیغات محیطی پربازدیدترین رسانه در بین رسانه‌های این کمپین بوده و با مجموع ۵۶ بیلبورد، در تهران و دیگر شهرستان‌های کشور از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، رشت، همدان، گرگان، یزد و مازندران اجرا شده است.

«داستان یک نوشیدنی» فالوورهای مالت‌ایچ را ۳۴ درصد افزایش داد 1

«داستان یک نوشیدنی» فالوورهای مالت‌ایچ را ۳۴ درصد افزایش داد 2

استفاده از گیمیفیکیشن برای خلق هیجان

فاز اول کمپین ” این یک داستان نوشیدنی‌ست” در قالب بیلبورد و آگهی تلویزیونی اجرا شده و در فاز دوم خود با استفاده از گیمیفیکیشن (طراحی بازی دیجیتال) سعی می‌کند تا ارتباط و تعامل بیشتری با مخاطب برقرار کند. داستان این بازی دیجیتال از جایی شروع می‌شود که کاپیتان مالت‌ایچ برای پیداکردن گنج به یک جزیره ناشناخته سفر می‌کند. در این سفر، چالش‌ها و موانعی بر سر راه کاپیتان است که تنها با کمک مخاطبان می‌تواند از آنها عبور کند.

در مرحله نهایی داستان، کاپیتان مالت‌ایچ و مخاطبانش با یک چالش بزرگ روبه‌رو می‌شوند و آن برخورد کشتی با یک کوه بزرگ یخ است. برای عبور از این مانع، مخاطبان باید به یک لندینگ‌پیج اختصاصی وارد شوند و با ضربه‌زدن به کوه یخ، آن را بشکنند. در نهایت، کاپیتان با کمک مخاطبان وارد جزیره شده و گنج را به دست می‌آورد. در پایان نیز به ۶ نفر از کاربران بازی که تا پایان مسیر همراه کاپیتان داستان بوده‌اند، به هر یک مبلغ ۳۰ میلیون تومان به‌عنوان هدیه سفر، تعلق گرفت.

«داستان یک نوشیدنی» فالوورهای مالت‌ایچ را ۳۴ درصد افزایش داد 3

رشد ۳۴ درصدی فالوورهای مالت‌ایچ

بر اساس ادعای مالت‌ایچ، صفحه اینستاگرام این برند پس از این کمپین، شاهد ۲۰ میلیون Reach بوده و تعداد دنبال‌کنندگان آن بیشتر از ۳۴ درصد افزایش یافته است.

این کمپین همچنین سه میلیون بار در پری‌رول ورزش ۳ دیده شده است.

«داستان یک نوشیدنی» فالوورهای مالت‌ایچ را ۳۴ درصد افزایش داد 4

براساس آمارهایی که سن‌ایچ از این کمپین در اختیار دی‌ام برد قرار داده است.

افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک